X
Szanowny Użytkowniku
25 maja 2018 roku zaczęło obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Zachęcamy do zapoznania się z informacjami dotyczącymi przetwarzania danych osobowych w Portalu PolskieRadio.pl
1.Administratorem Danych jest Polskie Radio S.A. z siedzibą w Warszawie, al. Niepodległości 77/85, 00-977 Warszawa.
2.W sprawach związanych z Pani/a danymi należy kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych, e-mail: iod@polskieradio.pl, tel. 22 645 34 03.
3.Dane osobowe będą przetwarzane w celach marketingowych na podstawie zgody.
4.Dane osobowe mogą być udostępniane wyłącznie w celu prawidłowej realizacji usług określonych w polityce prywatności.
5.Dane osobowe nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy lub do organizacji międzynarodowej.
6.Dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat od dezaktywacji konta, zgodnie z przepisami prawa.
7.Ma Pan/i prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich poprawiania, przeniesienia, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania.
8.Ma Pan/i prawo do wniesienia sprzeciwu wobec dalszego przetwarzania, a w przypadku wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych do jej wycofania. Skorzystanie z prawa do cofnięcia zgody nie ma wpływu na przetwarzanie, które miało miejsce do momentu wycofania zgody.
9.Przysługuje Pani/u prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
10.Polskie Radio S.A. informuje, że w trakcie przetwarzania danych osobowych nie są podejmowane zautomatyzowane decyzje oraz nie jest stosowane profilowanie.
Więcej informacji na ten temat znajdziesz na stronach dane osobowe oraz polityka prywatności
Rozumiem

W bieganiu najważniejszy jest... odpoczynek

Ostatnia aktualizacja: 04.10.2012 18:28
- Regeneracja jest często przez biegaczy amatorów pomijana, a trzeba mieć naprawdę dużą świadomość tego, że jest ona równie ważna jak trening, a może nawet ważniejsza - przekonuje Marek Dudziński, redaktor naczelny miesięcznika "Runner's World”.
Audio
W bieganiu najważniejszy jest... odpoczynek
Foto: Glow Images/East News

Marek Dudziński, redaktor naczelny miesięcznika "Runner's World”, podkreśla, że regenerację należy zacząć od razu po zakończeniu treningu. - Pamiętajmy o rozciąganiu się. Chociaż wielu z nas chciałoby, żeby ono trwało może 30 sekund, ale poświęćmy na nie 5, 10 minut. Warto, bo dzięki temu mięśnie szybciej odpoczną - mówi.

Ekspert przypomina też, że po biegu należy uzupełnić zapasy węglowodanów i białek. - Żeby dać organizmowi paliwo do odbudowania uszkodzonych włókien mięśniowych. Warto też pójść na masaż, bądź spróbować automasażu, przyśpieszy on usunięcie produktów przemiany materii, toksyn z mięśni - podkreśla. Marek Dudziński radzi też, by nie skracać odpoczynku, spać co najmniej 8 godzin i często wyciągać nogi do góry.

W audycji nie zabrakło zaproszeń na sobotnie imprezy biegowe: Biegnij Warszawo i krakowski Bieg Trzech Kopców.

Szczególnie polecamy naszą akcję stadionową - BiegamBoLubię to ogólnopolska akcja biegowa, na której darmowe zajęcia przychodzi coraz więcej miłośników biegania i lekkiej atletyki. Zajęcia odbywają się już w 39 miastach Polski. Adresy i wszelkie niezbędne szczegóły znajdziesz TU>>

Audycji "Biegam, bo lubię" można słuchać w każdy czwartek o godz. 17.20. Zapraszamy.