Gdy reklama przekracza granice kultury

Ostatnia aktualizacja: 26.11.2016 08:03
- Są pewne granice przyzwoitości, nie powinniśmy stawiać kolejnego kroku - podkreśliła w audycji "Sygnały dnia" Anna Bućkowska ze Stowarzyszenia Twoja Sprawa.
Audio
  • Anna Bućkowska o reklamach, które przekraczają granice (Sygnały dnia/Jedynka)
Zdjęcie ilustracyjne
Zdjęcie ilustracyjneFoto: freeimages.com

Stowarzyszenie Twoja Sprawa (STS) powstało, aby chronić przestrzeń publiczną przed obscenicznością, seksualizacją i uprzedmiotowieniem kobiet, wulgarnością oraz szeroko rozumianymi naruszeniami dobrych obyczajów w reklamie i mediach.

STS zajmuje się obecnie reklamą, która powróciła na ulice po trzech latach nieobecności. Chodzi o portal z treściami dla dorosłych, do którego jednak dostęp mogą mieć także dzieci. Portal reklamuje się na autobusach komunikacji miejskiej i taksówkach.

- 140 tys. dzieci między 7. a 14. rokiem życia weszło w czasie trwania tej kampanii z 2013 roku konkretnie na ten portal - wskazała w radiowej Jedynce Anna Bućkowska ze Stowarzyszenia Twoja Sprawa. - W sprawie obecnej kampanii złożyliśmy zawiadomienie do prokuratury - dodała.



Jak działa Stowarzyszenie Twoja Sprawa? Jakie akcje przeprowadziło do tej pory STS? Wysłuchaj całej audycji.

***

Tytuł audycji: Sygnały dnia

Prowadzili: Krzysztof Grzesiowski

Goście: Anna Bućkowska (Stowarzyszenie Twoja Sprawa)

Data emisji: 26.11.2016

Godzina emisji: 7.14

kk/ab

Czytaj także

Świeżaki w Biedronce i marki własne w Lidlu: problemy z akcjami promocyjnymi

Ostatnia aktualizacja: 21.11.2016 15:06
Nie minęła jeszcze głośna sprawa akcji promocyjnej Lidla, na którą skarżyli się klienci i którą obecnie bada UOKiK, a już słyszymy o niezadowolonych klientach Biedronki. Promocja Biedronki o nazwie „Gang Świeżaków” przerosła oczekiwania sieci.
rozwiń zwiń