"Safe and Innovative Poland" - ruszyła kampania w międzynarodowej prasie

Ostatnia aktualizacja: 01.05.2020 08:34
Polska Fundacja Narodowa rozpoczęła międzynarodową kampanię "Safe and Innovative Poland". Jej celem jest promowanie polskiej gospodarki wśród inwestorów i liderów światowej opinii publicznej. W najważniejszych opiniotwórczych gazetach świata publikowane są teksty, które prezentują Polskę jako kraj innowacyjny, bezpieczny, ze stabilną gospodarką i przezornym zarządzaniem.
Audio
  • "Safe and Innovative Poland" - ruszyła kampania w międzynarodowej prasie (Sygnały dnia/Jedynka)
Prezes PFN Marcin Zarzecki
Prezes PFN Marcin ZarzeckiFoto: Wojciech Kusiński/Jedynka

Polska Fundacja Narodowa - jak wyjaśnił w Programie 1 Polskiego Radia jej prezes, Marcin Zarzecki - w okresie, w którym oczekujemy na nadchodzący kryzys ekonomiczny, postanowiła przypomnieć potencjały polskiej gospodarki światu upowszechniając wizerunek Polski jako kraju z rozwijającą się gospodarką, rosnącym potencjałem turystycznym i atrakcyjnym dziedzictwem kulturowo-historycznym przyciągającym uwagę inwestorów, przedsiębiorców oraz operatorów turystycznych.

- Musimy myśleć o tym, co będzie po pandemii. Nasza kampania kierowana jest do tych, którzy w okresie destabilizacji gospodarczej szukają dobrych, bezpiecznych, wiarygodnych miejsc, sposobów inwestowania, rozwijania działalności gospodarczej. Musimy ich przekonać do tego, że Polska jest tygrysem w regionie - podkreślił gość radiowej Jedynki.

innowacje free1200.jpg
Michał Góras: wyzwaniem dla Polski jest przyciągnięcie zagranicznych inwestycji

W ramach "Safe and Innovative Polandna łamach "The Wall Street Journal" ukazał się już tekst wicepremiera prof. dr. hab. Piotra Glińskiego traktujący o umiejętności wychodzenia z sytuacji kryzysowych przez Polaków, o lekcji, jaką Polacy mogą przekazać Zachodowi w obliczu zagrożenia chorobą zakaźną COVID-19. Z kolei w "The Washington Post" opublikowany został artykuł prezesa PKN Orlen Daniela Obajtka o polskiej gospodarce, integracji sektora paliwowo-energetycznego i strategiach radzenia sobie z pandemią.


W planach są kolejne publikacje. - Kampania "Safe and Innovative Polandbędzie trwała do 9 maja. Mamy założony cykl artykułów, przez nas sponsorowanych, w najbardziej opiniotwórczych, najważniejszych w obszarze gospodarki periodykach świata. Zakładamy, że zasięgi tych artykułów będą wielomilionowe i dotrą do segmentów najbardziej opiniotwórczych i decydenckich. Już mamy bardzo dobre reakcje na kampanię, m.in. z amerykańskich uniwersytetów. Otrzymujemy bardzo ciekawe listy. To nas mobilizuje - powiedział Marcin Zarzecki.

Zapraszamy do wysłuchania całej audycji.

***
Audycja: "Sygnały dnia"
Prowadzący: Katarzyna Gójska
Gość: Marcin Zarzecki (prezes Polskiej Fundacji Narodowej)
Data emisji: 1.05.2020
Godzina emisji: 7.40

kk

Czytaj także

Polska Fundacja Narodowa włączyła się w walkę z epidemią koronawirusa

Ostatnia aktualizacja: 27.03.2020 08:39
Polska Fundacja Narodowa do tej pory sfinansowała m.in. zakup sprzętu diagnostycznego, środków zabezpieczenia bezpośredniego oraz ambulansu - poinformował w Programie 1 Polskiego Radia prezes PFN Marcin Zarzecki. 
rozwiń zwiń