X
Szanowny Użytkowniku
25 maja 2018 roku zaczęło obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Zachęcamy do zapoznania się z informacjami dotyczącymi przetwarzania danych osobowych w Portalu PolskieRadio.pl
1.Administratorem Danych jest Polskie Radio S.A. z siedzibą w Warszawie, al. Niepodległości 77/85, 00-977 Warszawa.
2.W sprawach związanych z Pani/a danymi należy kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych, e-mail: iod@polskieradio.pl, tel. 22 645 34 03.
3.Dane osobowe będą przetwarzane w celach marketingowych na podstawie zgody.
4.Dane osobowe mogą być udostępniane wyłącznie w celu prawidłowej realizacji usług określonych w polityce prywatności.
5.Dane osobowe nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy lub do organizacji międzynarodowej.
6.Dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat od dezaktywacji konta, zgodnie z przepisami prawa.
7.Ma Pan/i prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich poprawiania, przeniesienia, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania.
8.Ma Pan/i prawo do wniesienia sprzeciwu wobec dalszego przetwarzania, a w przypadku wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych do jej wycofania. Skorzystanie z prawa do cofnięcia zgody nie ma wpływu na przetwarzanie, które miało miejsce do momentu wycofania zgody.
9.Przysługuje Pani/u prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
10.Polskie Radio S.A. informuje, że w trakcie przetwarzania danych osobowych nie są podejmowane zautomatyzowane decyzje oraz nie jest stosowane profilowanie.
Więcej informacji na ten temat znajdziesz na stronach dane osobowe oraz polityka prywatności
Rozumiem

"Nie poddam się dyktatowi słupków"

Ostatnia aktualizacja: 07.03.2012 08:53
- Media publiczne mają swoją misję, muszą mieć jednak fundusze na jej realizację - mówi w Jedynce Juliusz Braun, prezes zarządu TVP.
Audio
Juliusz Braun
Juliusz Braun Foto: Wojciech Kusiński

Juliusz Braun, prezes zarządu TVP, powiedział w Polskim Radiu, że tzw. słupki oglądalności to nie może być wskaźnik, który staje się dla mediów publicznych "dyktatorem".

Przyznał jednak, że bardzo ważne jest dla niego, czy program ma dużą, czy małą widownię.

- Podstawowym wyróżnikiem mediów publicznych jest wysoka jakość, stąd jesteśmy ustawowo zobowiązani ją respektować, zarówno w programach rozrywkowych, jak i w publicystyce. Musimy robić różne rzeczy, których nie muszą robić media prywatne, a to kosztuje - tłumaczył.

Prezes TVP w "Sygnałach dnia" pokazywał na przykładzie Teatru Telewizji, posiadającego milionową publiczność, jak ważne jest promowanie ważnych programów przez media publiczne. Zaznaczył, że jest to program stanowiący dobro narodowe i istotny element polskiej kultury.

Jego zdaniem państwo polskie musi zagwarantować finansowanie takich projektów. - W Polsce abonament to niewielki dodatek do najważniejszych naszych wydatków - informował w Juliusz Braun.

>>>Przeczytaj całą rozmowę

Jego zdaniem, system ściągania abonamentu od wielu lat się załamywał, a w tej chwili działa już bardzo źle.

Krytykował jego słabą ściągalność, podawał przykłady państw zachodnich, gdzie prawo dotyczące tej kwestii jest przestrzegane przez większość społeczeństwa. Juliusz Braun pozytywnie odniósł się do zapowiedzi Najwyższej Izby Kontroli, która ma zamiar sprawdzić, czy instytucje państwowe płacą abonament RTV.

Rozmawiali Roman Czejarek i Krzysztof Grzesiowski.

(pp)

Ten artykuł nie ma jeszcze komentarzy, możesz być pierwszy!
aby dodać komentarz
brak

Czytaj także

TVP ma już nowy zarząd - do Brauna dołączyli Piwowar i Zalewski

Ostatnia aktualizacja: 06.05.2011 15:28
Odbyło się już pierwsze, inauguracyjne posiedzenie nowego zarządu Telewizji Polskiej, w którego składzie znaleźli się: Juliusz Braun, Bogusław Piwowar i Marian Zalewski.
rozwiń zwiń

Czytaj także

Rusza nowy kanał tematyczny TVP Parlament

Ostatnia aktualizacja: 16.06.2011 16:25
Pod adresem www.tvpparlament.pl można na bieżąco śledzić prace Sejmu i Senatu.
rozwiń zwiń

Czytaj także

Znów dymisja w TVP: teraz szefowa "Wiadomości"

Ostatnia aktualizacja: 20.07.2011 12:20
Po rezygnacji Iwony Schymalli, szefowej telewizyjnej Jedynki, swoją dymisję miała złożyć kierująca “Wiadomościami” Małgorzata Wyszyńska.
rozwiń zwiń

Czytaj także

Radio połączy się z telewizją?

Ostatnia aktualizacja: 09.12.2011 07:47
- Cel, jakim jest połączenie wszystkich mediów publicznych w jeden organizm, jest zapisany w strategii KRRiT już prawie od roku – mówił Jan Dworak, szef Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji. Przyznał, że 19 istniejących obecnie spółek mediów publicznych to anachronizm.
rozwiń zwiń