Łatwo z klienta stać się ofiarą

Ostatnia aktualizacja: 04.01.2013 09:17
Czym różni się Telekomunikacja Polska od Telekomunikacji Polskiej N? W jaki sposób firmy telekomunikacyjne wykorzystują swoich klientów? Czy łatwo jest zmienić operatora? I czy można wierzyć akwizytorom, którzy namawiają nas na podpisanie kolejnej niezwykle korzystnej umowy?
Audio

Operator telefoniczny TELEPOLSKA Sp. z o.o. od kilku miesięcy nie chce przekazać numeru telefonu stacjonarnego nowemu operatorowi, z którym jedna z bohaterek naszego reportażu podpisała już dwie umowy. Mimo, że stara umowa została wypowiedziana, a spółka TELEPOLSKA twierdzi, iż numer został przekazany, klientka nadal otrzymuje rachunki i wezwania do zapłaty. 

Podobne przypadki są udziałem tysięcy ludzi i przedmiotem zainteresowania powołanych do przestrzegania prawa urzędów. O tym, czym kończy się zbytnia wiara w dobre intencje spółek telekomunikacyjnych opowiada reportaż Marka Czarkowskiego pt. "Wrobieni w Tele". Problem został również poruszony podczas dyskusji w magazynie reporterów "Bez znieczulenia". Gośćmi Jerzego Zawartki byli: Jacek Strzałkowski - rzecznik Urzędu Komunikacji Elektronicznej, Grażyna Rokicka - prezes Stowarzyszenia Konsumentów Polskich, Marek Czarkowski - autor reportażu i Barbara Dobkiewicz - bohaterka reportażu.

Zapraszamy do wysłuchania audycji!

Ten artykuł nie ma jeszcze komentarzy, możesz być pierwszy!
aby dodać komentarz
brak