Ranking najbardziej opiniotwórczych nadawców radiowych. PR na podium

Ostatnia aktualizacja: 12.01.2022 22:00
Polskie Radio jest obecnie na drugim miejscu listy najczęściej cytowanych rozgłośni radiowych w Polsce. W grudniu wszystkie anteny publicznego nadawcy były cytowane w sumie 2 121 razy.
Polskie Radio jest obecnie drugim najczęściej cytowanym nadawcą radiowym w Polsce
Polskie Radio jest obecnie drugim najczęściej cytowanym nadawcą radiowym w PolsceFoto: Polskie Radio

Według najnowszego raportu IMM "Najbardziej opiniotwórcze media w Polsce" z grudnia 2021 roku Polskie Radio 24 znalazło się na trzecim miejscu wśród najbardziej opiniotwórczych nadawców radiowych i miało największą cytowalność spośród anten Polskiego Radia1077 cytowań. Na Program Pierwszy powoływano się w innych mediach 783 razy, co pozwoliło mu awansować na miejsce czwarte, a na Program Trzeci powołano się 261 razy.

Polskie Radio – pod względem sumy cytowań – znalazło się na miejscu piątym wśród najbardziej opiniotwórczych mediów w rankingu ogólnym, obejmującym telewizję, prasę, radio i portale internetowe z wynikiem 2 121.

Polskie Radio, jako jedyne medium w Polsce w rankingu cytowalności, obejmującym stacje radiowe, ma trzy swoje anteny: Program 1 Polskiego Radia, Program 3 Polskiego Radia oraz
Polskie Radio 24.

***

Polskie Radio jest największym publicznym nadawcą radiowym w Polsce. Emituje autorskie audycje muzyczne, programy publicystyczne, popularnonaukowe, edukacyjne, społeczne, rozrywkowe, familijne, religijne oraz słuchowiska i reportaże. Posiada pięć ogólnopolskich programów – Jedynkę, Dwójkę, Trójkę, Polskie Radio 24 oraz Polskie Radio dla Zagranicy, a przez Internet, aplikacje i w systemie DAB+ nadaje: Czwórkę, Polskie Radio Dzieciom, Polskie Radio Chopin i Polskie Radio Kierowców. Portal polskieradio.pl publikuje codziennie najważniejsze wiadomości z kraju i ze świata oraz udostępnia unikatowe serwisy specjalne, materiały archiwalne i multimedia.

Czytaj także: 

dn

Czytaj także

"Żeby Polska była Polską" przypomni o stanie wojennym. Agnieszka Kamińska: to misja Polskiego Radia

Ostatnia aktualizacja: 10.12.2021 15:28
Polskie Radio przygotowało specjalne wydawnictwo upamiętniające 40. rocznicę wprowadzenia stanu wojennego. "Żeby Polska była Polską" to kolejna historyczna inicjatywa tożsamościowa Polskiego Radia, któremu patronuje Rada Mediów Narodowych. - Dzięki albumowi kolejny raz spełniamy swoją misyjną rolę - mówi prezes Polskiego Radia Agnieszka Kamińska. 
rozwiń zwiń

Czytaj także

2021 w Polskim Radiu. Prezes Agnieszka Kamińska podsumowuje mijający rok

Ostatnia aktualizacja: 31.12.2021 05:56
Setki godzin transmisji z Konkursu Chopinowskiego, sprawozdania z letnich i zimowych igrzysk olimpijskich, kolejne wydawnictwa tożsamościowe, a także przyznanie nagrody UNESCO "Pamięć świata" - to tylko niektóre z wydarzeń ważnych dla Polskiego Radia w mijającym 2021 roku. Prezes publicznego nadawcy Agnieszka Kamińska wskazuje także na koncerty i wydarzenia kulturalne, które były organizowane mimo utrudnień związanych z pandemią. 
rozwiń zwiń