X
Szanowny Użytkowniku
25 maja 2018 roku zaczęło obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Zachęcamy do zapoznania się z informacjami dotyczącymi przetwarzania danych osobowych w Portalu PolskieRadio.pl
1.Administratorem Danych jest Polskie Radio S.A. z siedzibą w Warszawie, al. Niepodległości 77/85, 00-977 Warszawa.
2.W sprawach związanych z Pani/a danymi należy kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych, e-mail: iod@polskieradio.pl, tel. 22 645 34 03.
3.Dane osobowe będą przetwarzane w celach marketingowych na podstawie zgody.
4.Dane osobowe mogą być udostępniane wyłącznie w celu prawidłowej realizacji usług określonych w polityce prywatności.
5.Dane osobowe nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy lub do organizacji międzynarodowej.
6.Dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat od dezaktywacji konta, zgodnie z przepisami prawa.
7.Ma Pan/i prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich poprawiania, przeniesienia, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania.
8.Ma Pan/i prawo do wniesienia sprzeciwu wobec dalszego przetwarzania, a w przypadku wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych do jej wycofania. Skorzystanie z prawa do cofnięcia zgody nie ma wpływu na przetwarzanie, które miało miejsce do momentu wycofania zgody.
9.Przysługuje Pani/u prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
10.Polskie Radio S.A. informuje, że w trakcie przetwarzania danych osobowych nie są podejmowane zautomatyzowane decyzje oraz nie jest stosowane profilowanie.
Więcej informacji na ten temat znajdziesz na stronach dane osobowe oraz polityka prywatności
Rozumiem

Dobra umowa – spokojna głowa

Ostatnia aktualizacja: 27.10.2011 07:00
Podpisujesz umowę? Sprawdź, czy posiada certyfikat Stowarzyszenia Konsumentów Polskich.
Audio

Każdy z nas spotyka się z długimi, trudnymi do zrozumienia umowami, np. o kredyt w banku, usługi telekomunikacyjne, zakup mieszkania u dewelopera. Nie mamy też pewności, czy warunki gwarancji np. na nowy telewizor, lub regulamin sklepu internetowego są dla nas korzystne.

Certyfikat "Dobra Umowa" daje konsumentowi pewność, że doświadczony zespół Stowarzyszenia Konsumentów Polskich sprawdził zgodność wzorca umowy z prawem i interesem konsumenta. – Celem naszego programu jest poprawa jakości umów konsumenckich w kraju – mówi Paweł Rokicki ze Stowarzyszenia Konsumentów Polskich.

Jak tłumaczy gość Programu 1 Polskiego Radia, certyfikat daje konsumentom bezpieczne umowy, a firmom – możliwość pokazania się od dobrej strony. – Wierzymy w to, że jeśli konsumenci zobaczą, że umowa została sprawdzona przez nas, będą wybierać dane firmy, które posługują się umowami opatrzonymi naszym certyfikatem – tłumaczy Rokicki.

Rozmawiała Halina Lichocka.

(mb)

Ten artykuł nie ma jeszcze komentarzy, możesz być pierwszy!
aby dodać komentarz
brak

Czytaj także

Uważaj sprzedając mieszkanie

Ostatnia aktualizacja: 07.03.2011 07:40
Umowa przedwstępna może obowiązywać nawet, gdy minie termin podpisania aktu notarialnego.
rozwiń zwiń

Czytaj także

Konsumenci nie znają swoich praw! (zobacz wideo)

Ostatnia aktualizacja: 15.03.2011 08:15
Małgorzata Kozak (UOKiK):Trzy czwarte społeczeństwa nie wie, jakie ma prawa, i nie wie, jak dochodzić swoich roszczeń w stosunku do sprzedawcy.
rozwiń zwiń

Czytaj także

Firmy boją się pozwów zbiorowych

Ostatnia aktualizacja: 15.03.2011 17:21
Koszt wizerunkowy pozwu ze strony garstki niezadowolonych klientów bywa dla firmy dotkliwy - mówi ekspert z dziedziny praw konsumenta. Tymczasem polscy konsumenci wciąż niechętnie walczą o swoje.
rozwiń zwiń

Czytaj także

"Siłą konsumenta jest świadomość"

Ostatnia aktualizacja: 18.07.2011 09:08
Prezes Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów Małgorzata Krasnodębska-Tomkiel apeluje, by przed podpisaniem umowy z biurem podróży uważnie przeczytać jej treść.
rozwiń zwiń