X
Szanowny Użytkowniku
25 maja 2018 roku zaczęło obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Zachęcamy do zapoznania się z informacjami dotyczącymi przetwarzania danych osobowych w Portalu PolskieRadio.pl
1.Administratorem Danych jest Polskie Radio S.A. z siedzibą w Warszawie, al. Niepodległości 77/85, 00-977 Warszawa.
2.W sprawach związanych z Pani/a danymi należy kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych, e-mail: iod@polskieradio.pl, tel. 22 645 34 03.
3.Dane osobowe będą przetwarzane w celach marketingowych na podstawie zgody.
4.Dane osobowe mogą być udostępniane wyłącznie w celu prawidłowej realizacji usług określonych w polityce prywatności.
5.Dane osobowe nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy lub do organizacji międzynarodowej.
6.Dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat od dezaktywacji konta, zgodnie z przepisami prawa.
7.Ma Pan/i prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich poprawiania, przeniesienia, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania.
8.Ma Pan/i prawo do wniesienia sprzeciwu wobec dalszego przetwarzania, a w przypadku wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych do jej wycofania. Skorzystanie z prawa do cofnięcia zgody nie ma wpływu na przetwarzanie, które miało miejsce do momentu wycofania zgody.
9.Przysługuje Pani/u prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
10.Polskie Radio S.A. informuje, że w trakcie przetwarzania danych osobowych nie są podejmowane zautomatyzowane decyzje oraz nie jest stosowane profilowanie.
Więcej informacji na ten temat znajdziesz na stronach dane osobowe oraz polityka prywatności
Rozumiem

Absurdy RODO. Gdy chodzi o czyjeś życie

Ostatnia aktualizacja: 04.09.2018 11:28
Wprowadzone niedawno przepisy o ochronie danych osobowych mają w założeniu ułatwić ich kontrolę. Jednak czasem doprowadzają do różnego rodzaju absurdów. RODO może budzić wątpliwości, ale czasami i strach.
Audio
  • Jak urzędnicy rozumieją pojęcie ochrony danych osobowych (Cztery pory roku/Jedynka)
Zdjęcie ilustracyjne
Zdjęcie ilustracyjneFoto: ezp/shutterstock.com

- Do mojej mamy zostało wezwane pogotowie. Poinformowano mnie, że mama jest w drodze do szpitala, ale nie wiadomo było, do którego. Zadzwoniłam na alarmowy telefon pogotowia ratunkowego z prośbą o poinformowanie, do którego szpitala trafi. Usłyszałam, że w związku z nowymi przepisami nie mogę otrzymać takiej informacji – powiedziała pani Jolanta.  

Czy używanie argumentów emocjonalnych jest jedynym sposobem, by urzędnik "złagodniał"? W jakich sytuacjach, zgodnie z nowymi przepisami, musi udzielić ważnych dla nas informacji? Zapraszamy do wysłuchania dołączonego nagrania.

***

Tytuł audycji: Cztery pory roku

Prowadzi: Małgorzata Raducha

Materiał przygotował: Maciej Oswald

Data emisji: 4.09.2018

Godzina emisji: 9.11

abi

Ten artykuł nie ma jeszcze komentarzy, możesz być pierwszy!
aby dodać komentarz
brak