Po list do warzywniaka? Tak dostarcza przesyłki In Post

Ostatnia aktualizacja: 28.10.2015 19:51
Słuchaczka krytykuje sposób dostarczania przesyłek przez In Post. Janusz Weiss pyta więc, jak ta instytucja doręcza przesyłki polecone.
Audio
  • Janusz Weiss sprawdza, w jaki sposób firma In Post dostarcza przesyłki polecone (Wszystko, co chciałbyś wiedzieć.../Jedynka)
Zdjęcie ilustracyjne
Zdjęcie ilustracyjneFoto: Glow Images/East News

Słuchaczka dostała awizo, a kolejne wrzucono do skrzynki, choć była w domu i pokazała się doręczycielce. Punkt odbioru ma siedem kilometrów od domu i nie kursuje tam komunikacja. Słuchaczka pyta, dlaczego skoro kurierka mogła drugi raz wrzucić jej do skrzynki awizo, nie mogła dostarczyć paczki.

Janusz Weiss dowiedział się w In Post jak jest rozlokowana sieć placówek odbiorczych i dlaczego może się zdarzyć, że list polecony będzie można odebrać w sklepie spożywczym lub na stacji sprzedaży gazu. Wyjaśniono również, dlaczego kurierka zostawiła powtórne awizo, a nie miała przy sobie przesyłki.

***

Tytuł audycji: Wszystko, co chciałbyś wiedzieć i nie boisz się zapytać

Prowadzi: Janusz Weiss

Goście: pracownicy firmy In Post

Data emisji: 28.10.2015

Godzina emisji: 17.30

Z pytaniami do Janusza Weissa można dzwonić pod nr tel: (22) 645 21 55. Można też pisać na adres: weiss@polskieradio.pl

ag/mg

Zobacz więcej na temat: inpost Janusz Weiss poczta
Ten artykuł nie ma jeszcze komentarzy, możesz być pierwszy!
aby dodać komentarz
brak

Czytaj także

Poczta Polska ponownie odwołała się od przetargu wygranego przez InPost

Ostatnia aktualizacja: 23.12.2014 13:44
W poniedziałek Poczta Polska ponownie odwołała się od wyniku przetargu CUW m.in. na dostarczanie korespondencji administracji publicznej. Jest to już drugie odwołanie do KIO w tym roku. 11 grudnia KIO unieważniła przetarg, jednak CUW ponownie wybrał InPost.
rozwiń zwiń

Czytaj także

Sojusz InPostu z Ruchem pęka?

Ostatnia aktualizacja: 29.07.2015 07:57
Umowę, która umożliwiała odbiór korespondencji sądowej w kioskach, nieoczekiwanie zawieszono - ujawnia "Rzeczpospolita".
rozwiń zwiń