"Krzywo weszło – zmień ustawienia". Jak rozumieć hasło kampanii?
Uświadomienie, że używanie substancji psychoaktywnych jest niebezpieczne i ryzykowne – to główny cel kampanii "Krzywo weszło – zmień ustawienia", która skierowana jest do młodych ludzi w wieku 16-20 lat i ich rodziców. Kampanię organizują Krajowe Biuro ds. Przeciwdziałania Narkomanii i fundacja Polska Sieć Polityki Narkotykowej.
Goście "Debaty Jedynki"Foto: Łukasz Kowalski/Polskie Radio
Tytuł |
"Krzywo weszło – zmień ustawienia". Jak rozumieć hasło kampanii? |
Opis |
- Mamy trzy odsłony tej kampanii. Jedna z nich jest planowana na czerwiec 2019 roku. Kampania będzie trwała do końca przyszłego roku – zapowiedziała w audycji Agnieszka Sieniawska, przedstawicielka Polskiej Sieci Polityki Narkotykowej.
Kampania jest odpowiedzią na obecny wciąż w Polsce problem narkomanii wśród młodych osób. Pojawiają się coraz nowsze substancje psychoaktywne. - Sama wiedza nie musi zmieniać zachowań. Na przykład z papierosami. Każdy wie, jak bardzo są szkodliwe, a mimo to ogromny odsetek Polaków pali. Oczywiście należy ostrzegać, ale to nie jest wystarczające – zauważyła Anna Radomska z Biura ds. Przeciwdziałania Narkomanii.
Jak rozumieć hasło kampanii? O tym w nagraniu. Zapraszamy do wysłuchania.
***
Tytuł audycji: Debata Jedynki
Rozmawiał: Krzysztof Grzesiowski
Goście: Agnieszka Sieniawska (Polska Sieć Polityki Narkotykowej) i Anna Radomska (Biuro ds. Przeciwdziałania Narkomanii)
Data emisji: 9.11.2018
Godzina emisji: 17.27
abi
|
Playlista |
|
Tagi |
|