X
Szanowny Użytkowniku
25 maja 2018 roku zaczęło obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Zachęcamy do zapoznania się z informacjami dotyczącymi przetwarzania danych osobowych w Portalu PolskieRadio.pl
1.Administratorem Danych jest Polskie Radio S.A. z siedzibą w Warszawie, al. Niepodległości 77/85, 00-977 Warszawa.
2.W sprawach związanych z Pani/a danymi należy kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych, e-mail: iod@polskieradio.pl, tel. 22 645 34 03.
3.Dane osobowe będą przetwarzane w celach marketingowych na podstawie zgody.
4.Dane osobowe mogą być udostępniane wyłącznie w celu prawidłowej realizacji usług określonych w polityce prywatności.
5.Dane osobowe nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy lub do organizacji międzynarodowej.
6.Dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat od dezaktywacji konta, zgodnie z przepisami prawa.
7.Ma Pan/i prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich poprawiania, przeniesienia, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania.
8.Ma Pan/i prawo do wniesienia sprzeciwu wobec dalszego przetwarzania, a w przypadku wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych do jej wycofania. Skorzystanie z prawa do cofnięcia zgody nie ma wpływu na przetwarzanie, które miało miejsce do momentu wycofania zgody.
9.Przysługuje Pani/u prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
10.Polskie Radio S.A. informuje, że w trakcie przetwarzania danych osobowych nie są podejmowane zautomatyzowane decyzje oraz nie jest stosowane profilowanie.
Więcej informacji na ten temat znajdziesz na stronach dane osobowe oraz polityka prywatności
Rozumiem

Różowy podatek, czyli o nawykach zakupowych kobiet

Ostatnia aktualizacja: 06.03.2016 19:15
Podobno tylko dwie rzeczy na świecie są w stanie uszczęśliwić kobiety. Pierwsza to usłyszeć "kocham Cię", a druga – zakupy, najlepiej ze zniżką.
Audio
  • Czy istnieje podatek od kobiecości? (Damska torebka/Jedynka)
O czym powinnaś pamiętać wybierając się na zakupy, żeby nie wpaść w pułapkę?
O czym powinnaś pamiętać wybierając się na zakupy, żeby nie wpaść w pułapkę?Foto: Glow Images/East News

Tematem kolejnej audycji z cyklu "Damska torebka" są kobiece zakupy. Czy panie podczas zakupów podlegają dyskryminacji? Dlaczego gotowe są przepłacać, co najbardziej wpływa na ich decyzje? 

Z nagrania audycji można też się dowiedzieć, czy produkty i usługi dla kobiet są droższe niż dla mężczyzn, choć wiele z nich niczym się nie różni? Czy rzeczywiście w towarach i usługach ukryty jest "podatek od kobiecości" oraz jakie działania i styl komunikacji marketingowej są podejmowane, by oddziaływać na kobiety, i którym one ulegają?

***

Tytuł audycji: "Damska torebka"

Prowadzą: Marta Januszewska, Agata PuścikowskaMira Jankowska

Goście: Katarzyna Pawlikowska (współzałożycielka agencji Garden of Words, pierwszej w Polsce agencji komunikacji marketingowej uwzględniającej kobiece kody komunikacji), prof. Dominika Maison (psycholog, współautorka książki "Psychologia konsumenta")

Data emisji: 5.03.2016

Godzina emisji: 11.15

tj/mc


Ten artykuł nie ma jeszcze komentarzy, możesz być pierwszy!
aby dodać komentarz
brak

Czytaj także

Kobiety nie decydują się na kolejne dzieci, bo brak im wsparcia?

Ostatnia aktualizacja: 27.02.2016 20:00
- Badania pokazują, że kobiety po urodzeniu pierwszego dziecka często doświadczają braku wsparcia. Jeśli mogą liczyć na pomoc, to raczej swoich rodziców czy teściów niż partnera – mówi dr Michał Polakowski z Fundacji ICRA.
rozwiń zwiń