X
Szanowny Użytkowniku
25 maja 2018 roku zaczęło obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Zachęcamy do zapoznania się z informacjami dotyczącymi przetwarzania danych osobowych w Portalu PolskieRadio.pl
1.Administratorem Danych jest Polskie Radio S.A. z siedzibą w Warszawie, al. Niepodległości 77/85, 00-977 Warszawa.
2.W sprawach związanych z Pani/a danymi należy kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych, e-mail: iod@polskieradio.pl, tel. 22 645 34 03.
3.Dane osobowe będą przetwarzane w celach marketingowych na podstawie zgody.
4.Dane osobowe mogą być udostępniane wyłącznie w celu prawidłowej realizacji usług określonych w polityce prywatności.
5.Dane osobowe nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy lub do organizacji międzynarodowej.
6.Dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat od dezaktywacji konta, zgodnie z przepisami prawa.
7.Ma Pan/i prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich poprawiania, przeniesienia, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania.
8.Ma Pan/i prawo do wniesienia sprzeciwu wobec dalszego przetwarzania, a w przypadku wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych do jej wycofania. Skorzystanie z prawa do cofnięcia zgody nie ma wpływu na przetwarzanie, które miało miejsce do momentu wycofania zgody.
9.Przysługuje Pani/u prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
10.Polskie Radio S.A. informuje, że w trakcie przetwarzania danych osobowych nie są podejmowane zautomatyzowane decyzje oraz nie jest stosowane profilowanie.
Więcej informacji na ten temat znajdziesz na stronach dane osobowe oraz polityka prywatności
Rozumiem

Siła sióstr. Przepis na sukces w branży mody

Ostatnia aktualizacja: 21.10.2016 11:20
Zaczęło się od jednego modelu bluzy rozdanej znajomym. Zaraz potem posypały się zamówienia z Polski i zagranicy. Tak 10 lat temu zaczęła się przygoda Anity i Kamili Nawarkiewicz z prowadzeniem własnej marki odzieżowej Femi Pleasure.
Audio
  • Anita i Kamila Nawarkiewicz o marce Femi Pleasure (Droga na szczyt/Jedynka)
zdjęcie ilustracyjne
zdjęcie ilustracyjneFoto: GlowImages/EastNews

Projektantki podkreślają, że od początku kojarzone były z marką zagraniczną, ponieważ od razu działały w zupełnie inny sposób niż pozostałe polskie firmy, które najpierw produkowały ubrania, a dopiero potem je sprzedawały. - U nas kolekcja przygotowywana jest rok wcześniej, nasz klient, czyli dystrybutor, zamawia towar, a produkcja jest realizowana zgodnie z tym zamówieniem - wyjaśniają.

- Pomysł wziął się z tego, że jeździłyśmy na snowboardzie, a nie miałyśmy się w co ubrać. W Polsce nie było takich ubrań dla kobiet - wspominają Anita i Kamila. Opowiadają też o tym, jak uszyły pierwsze bluzy dla siebie, a potem kolejnych 100 dla znajomych. - Dzięki temu nagle w różnych środowiskach pojawiło się dużo dziewczyn w tych bluzach, a do nas zgłosili się potencjalni klienci z Polski, Austrii - opowiadają.

Goście audycji zdradzają, jak często noszą własne ubrania, ale mówią też o momentach, w których nie są w stanie na nie patrzeć. Wyjaśniają także, co to znaczy być "dziewczyną Femi".

***

Tytuł audycji: "Droga na szczyt" z cyklu "Twarzą w twarz"

Prowadzi: Nina Harbuz-Karczmarewicz

Goście: Anita i Kamila Nawarkiewicz (twórczynie marki Femi Pleasure)

Data emisji: 20.10.2016

Godzina emisji: 23.06

mg/pg

Ten artykuł nie ma jeszcze komentarzy, możesz być pierwszy!
aby dodać komentarz
brak

Czytaj także

Jak zacząć własny biznes, by szybko go nie skończyć

Ostatnia aktualizacja: 12.11.2014 14:19
Jednoosobowa działalność gospodarcza, spółka cywilna czy spółka z.O.O? Co wybrać, by rozpocząć mały lub średni biznes? W "Czterech porach roku" radzi ekspert.
rozwiń zwiń

Czytaj także

Nobel z ekonomii - Oliver Hart i Bengt Holmstroem

Ostatnia aktualizacja: 10.10.2016 14:50
- Te nazwiska nie były na top listach, także w tym sensie jest to zaskoczenie - tak decyzję Królewskiej Szwedzkiej Akademii Nauk skomentowała prof. Elżbieta Mączyńska, prezes Polskiego Towarzystwa Ekonomicznego.
rozwiń zwiń