Jak uniknąć pułapki kredytowej

Ostatnia aktualizacja: 24.03.2018 15:47
Za chwilę Święta Wielkanocne, więc być może są tacy, którzy postanowili się zapożyczyć, by je godnie spędzić.
Audio
  • Na co uważać biorąc kredyt lub pożyczkę? (Patrz na prawo/Jedynka)
zdjęcie ilustracyjne
zdjęcie ilustracyjneFoto: Pixabay

Z badań Związku Banków Polskich wynika, że mało jest Polaków, którzy mają duże oszczędności, więc wiele osób sięga po kredyty lub tzw. chwilówki. Jeśli nie doczytają umowy mogą być później zaskoczeni wysokością rat lub koniecznością natychmiastowej spłaty całego długu.

Ekspert wyjaśnia różnicę między kredytem a pożyczką, a są to zupełnie inne produkty finansowe, choć sposób obsługi jest podobny. Radzi również na co zwracać uwagę przy zawieraniu umowy o kredyt i pożyczkę. Czy są znaczne różnice między bankami i parabankami? Posłuchaj całej audycji.

***

Tytuł audycji: Patrz na prawo

Prowadzi: Anna Grabowska

Gość:  mec. Krzysztof Borżoł (Kancelaria Prawna Chałas i Wspólnicy)

Data emisji: 24.03.2018

Godzina emisji: 15.31

ag

Ten artykuł nie ma jeszcze komentarzy, możesz być pierwszy!
aby dodać komentarz
brak

Czytaj także

Emeryci coraz bardziej zadłużeni?

Ostatnia aktualizacja: 01.02.2018 13:57
Ponad 6,1 mld zł wynoszą zaległości 302 tys. emerytów w bazach Rejestru Dłużników BIG InfoMonitor i BIK.
rozwiń zwiń

Czytaj także

Patrycja Rogowska-Tomaszycka: klienci nie przywiązują wagi do tego, żeby przeczytać umowę

Ostatnia aktualizacja: 15.03.2018 13:34
- Najważniejszym elementem umowy jest formularz informacyjny. To jest standardowy dokument, jego wzór jest zawarty w ustawie - powiedziała w audycji "W samo południe" Patrycja Rogowska-Tomaszycka w rozmowie o prawach klientów banków i firm pożyczkowych.
rozwiń zwiń

Czytaj także

Na co uważać w kontaktach z instytucjami finansowymi

Ostatnia aktualizacja: 15.03.2018 18:58
Dzień Konsumenta ustanowił prezydent USA John Kennedy 35 lat temu. Od tego czasu przybyło i konsumentów, i problemów, z jakimi muszą się zmierzyć. W Jedynce mówimy jak je przezwyciężać w kontaktach z bankami i instytucjami finansowymi.
rozwiń zwiń