X
Szanowny Użytkowniku
25 maja 2018 roku zaczęło obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Zachęcamy do zapoznania się z informacjami dotyczącymi przetwarzania danych osobowych w Portalu PolskieRadio.pl
1.Administratorem Danych jest Polskie Radio S.A. z siedzibą w Warszawie, al. Niepodległości 77/85, 00-977 Warszawa.
2.W sprawach związanych z Pani/a danymi należy kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych, e-mail: iod@polskieradio.pl, tel. 22 645 34 03.
3.Dane osobowe będą przetwarzane w celach marketingowych na podstawie zgody.
4.Dane osobowe mogą być udostępniane wyłącznie w celu prawidłowej realizacji usług określonych w polityce prywatności.
5.Dane osobowe nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy lub do organizacji międzynarodowej.
6.Dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat od dezaktywacji konta, zgodnie z przepisami prawa.
7.Ma Pan/i prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich poprawiania, przeniesienia, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania.
8.Ma Pan/i prawo do wniesienia sprzeciwu wobec dalszego przetwarzania, a w przypadku wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych do jej wycofania. Skorzystanie z prawa do cofnięcia zgody nie ma wpływu na przetwarzanie, które miało miejsce do momentu wycofania zgody.
9.Przysługuje Pani/u prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
10.Polskie Radio S.A. informuje, że w trakcie przetwarzania danych osobowych nie są podejmowane zautomatyzowane decyzje oraz nie jest stosowane profilowanie.
Więcej informacji na ten temat znajdziesz na stronach dane osobowe oraz polityka prywatności
Rozumiem

Dobra dieta. Co jeść, aby być zdrowym?

Ostatnia aktualizacja: 09.12.2017 15:06
- Najważniejsze jest urozmaicenie - podkreśliła w radiowej Jedynce dietetyk kliniczny Hanna Stolińska-Fiedorowicz.
Audio
  • Co jeść, aby być zdrowym? (Pigułka na zdrowie/Jedynka)
Zdjęcie ilustracyjne
Zdjęcie ilustracyjneFoto: Oleksandra Naumenko/shutterstock.com/cc

Gość audycji "Pigułka na zdrowie" zwróciła uwagę, że ważne w naszej diecie są warzywa, pełnoziarniste produkty zbożowe, chudy nabiał, zdrowe tłuszcze roślinne (orzechy, pestki, oliwki, awokado).

Jeśli chodzi o mięso, należy wystrzegać się wysokoprzetworzonego mięsa czerwonego, szczególnie wieprzowiny. Unikać wędlin, parówek, gotowych dań mięsnych. Czerwone mięso można zastąpić rybami, roślinami strączkowymi.

Dania warto przyprawiać, bo przyprawy - takie, jak np. kurkuma - mają działanie przeciwzapalne. Nie wolno też zapomnieć o płynach. Samej wody najlepiej wypijać ok. 1,5 litra dziennie, może to być woda gazowana, jeśli nie mamy problemów z żołądkiem.

Jak ustawić rytm posiłków? Jak usmażyć dobrą rybę? W jakich produktach znajdziemy kwasy Omega 3? Zapraszamy do wysłuchania całej audycji.

***

Tytuł audycji: Pigułka na zdrowie

Prowadzi: Artur Wolski

Gość: Hanna Stolińska-Fiedorowicz (dietetyk kliniczny)

Data emisji: 9.12.2017

Godzina emisji: 13.50

kk

Zobacz więcej na temat: zdrowie dieta Artur Wolski
Ten artykuł nie ma jeszcze komentarzy, możesz być pierwszy!
aby dodać komentarz
brak

Czytaj także

Miód i jego walory zdrowotne

Ostatnia aktualizacja: 02.12.2017 20:31
- Miód, chociaż słodki, nadmiarem słodyczy tłumi apetyt i sprowadza mdłości, kochaj go więc z umiarem - mawiał William Szekspir. Czy brytyjski poeta aby na pewno miał rację?
rozwiń zwiń