X
Szanowny Użytkowniku
25 maja 2018 roku zaczęło obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Zachęcamy do zapoznania się z informacjami dotyczącymi przetwarzania danych osobowych w Portalu PolskieRadio.pl
1.Administratorem Danych jest Polskie Radio S.A. z siedzibą w Warszawie, al. Niepodległości 77/85, 00-977 Warszawa.
2.W sprawach związanych z Pani/a danymi należy kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych, e-mail: iod@polskieradio.pl, tel. 22 645 34 03.
3.Dane osobowe będą przetwarzane w celach marketingowych na podstawie zgody.
4.Dane osobowe mogą być udostępniane wyłącznie w celu prawidłowej realizacji usług określonych w polityce prywatności.
5.Dane osobowe nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy lub do organizacji międzynarodowej.
6.Dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat od dezaktywacji konta, zgodnie z przepisami prawa.
7.Ma Pan/i prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich poprawiania, przeniesienia, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania.
8.Ma Pan/i prawo do wniesienia sprzeciwu wobec dalszego przetwarzania, a w przypadku wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych do jej wycofania. Skorzystanie z prawa do cofnięcia zgody nie ma wpływu na przetwarzanie, które miało miejsce do momentu wycofania zgody.
9.Przysługuje Pani/u prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
10.Polskie Radio S.A. informuje, że w trakcie przetwarzania danych osobowych nie są podejmowane zautomatyzowane decyzje oraz nie jest stosowane profilowanie.
Więcej informacji na ten temat znajdziesz na stronach dane osobowe oraz polityka prywatności
Rozumiem

Nie będzie metek na ubraniach

Ostatnia aktualizacja: 11.12.2013 08:47
Przedsiębiorcy nie będą musieli naklejać cen na każdym towarze. Rząd przyjął projekt nowelizacji ustawy, która zwolni ich z tego obowiązku.
Audio
Nie będzie metek na ubraniach
Foto: Glow Images/ East News

Po wejściu w życie nowego prawa wystarczy, że cena będzie widoczna na półce sklepowej, co znacznie ułatwi handlowcom życie.
Jak mówi Wiesława Dróżdż z Ministerstwa Finansów, korzyści z tego tytułu - i to wymierne - odniosą wszyscy. – Małe i średnie sklepy powinny zaoszczędzić 150 mln zł rocznie, a pozostałe, większe około 350 mln zł. Ponieważ te oszczędności będą miały wyraźny wpływ na wysokość kosztów uzyskania przychodów przez sklepy i przez firmy działające w handlu, spodziewane są wymierne oszczędności również dla konsumentów. Oszacowaliśmy je na poziomie 375 mln zł na rok.

Do tego tematu wrócimy w popołudniowym magazynie gospodarczym po godzinie 16:40.


Przygotowała Sylwia Zadrożna

''

Ten artykuł nie ma jeszcze komentarzy, możesz być pierwszy!
aby dodać komentarz
brak