Centrum Edukacji Medialnej działa w ramach Polskiego Radia S.A. - jednej
z największych instytucji medialnych w Polsce. Naszym wyróżnikiem wśród firm szkoleniowych jest to, że posiadamy wyjątkowo bogate i nowoczesne zaplecze techniczne oraz trenerskie, umożliwiające organizowanie szkoleń nie tylko z zakresu słowa mówionego
i wystąpień publicznych, lecz także technik sprzedaży, savoir-vivre’u w biznesie i trudnej sztuki bycia liderem.
Szczególnie cennymi walorami są możliwości techniczne, jakie zapewnia nam Polskie Radio wraz ze swoim ponad 90-letnim doświadczeniem i najlepsi w kraju specjaliści w swoich dziedzinach. Nasi szkoleniowcy.
Kadra CEM
i osoby współpracujące z radiem skutecznie dzielą się swoją specjalistyczną wiedzą oraz wieloletnim doświadczeniem. Podstawowym celem naszych działań jest dostarczenie uczestnikom szkoleń aktualnej wiedzy, doskonalenie dotychczas zdobytych umiejętności i zmiana postaw, które z pewnością zaowocują sukcesem w życiu zawodowym. Kładziemy duży nacisk na wykorzystywanie indywidualnych talentów i potencjału każdego uczestnika.
Szkolenia adresujemy do osób mających na co dzień do czynienia z wystąpieniami publicznymi m.in. do rzeczników prasowych, mówców, polityków, samorządowców, pracowników działów public relations, kadry kierowniczej. W realizowanych przez nas projektach przywiązujemy szczególną wagę do jakości i wielostronności szkoleń, a także do praktycznego aspektu realizowanych zajęć.
Zachęcamy Państwa do zapoznania się z tematami oferowanych przez nas szkoleń oraz
do kontaktu z nami, by wspólnie opracować indywidualny program szkoleń odpowiadający Państwa potrzebom
CO NAS WYRÓŻNIA:
Chcesz odnosić sukcesy w sprzedaży ?
Poznaj skuteczne techniki perswazji i argumentacji. Bądź dla klienta wiarygodnym partnerem, buduj pozytywny wizerunek od pierwszych sekund rozmowy oraz skutecznie zrealizuj transakcję.
Poznaj najefektywniejsze "Techniki sprzedaży" biorąc udział w naszym szkoleniu.
Chciałbyś rozpocząć swoją przygodę w mediach? Na naszym szkoleniu dowiesz się jak redagować informacje na potrzeby różnych rodzajów mediów tak, by zawierały istotę tego co chcemy przekazać, a jednocześnie skutecznie przyciągały uwagę odbiorcy.
Dowiedz się z nami "Jak to napisać?"
20 marca, pierwszego dnia astronomicznej wiosny, odbyła się inauguracja CEM zatytułowana „Rozwiń się z nami na wiosnę”. Spotkanie miało miejsce w Muzycznym Studiu im. Agnieszki Osieckiej przy ul. Myśliwieckiej 3/5/7. Gościliśmy przedstawicieli spółek skarbu państwa oraz środowisk biznesowych. Zobaczcie sami jak było!

Celem spotkania było przybliżenie gościom działalności jednostki szkoleniowej Polskiego Radia poprzez 3 panele szkoleniowe poprowadzone przez trenerów CEM. Wszystkie trzy wystąpienia poświęcone były autoprezentacji w mediach i biznesie. Każdy z prelegentów omawiał jednak ten temat w innym aspekcie.

Warsztat otwierający wieczór poprowadził Jacek Mroczek – dziennikarz, psycholog, specjalista od wizerunku w mediach, który zwrócił uwagę na dostosowanie treści przekazu do odbiorców.

Następnie
Katarzyna Janczuk –
trener biznesu, licencjonowany trener Facet5, poruszyła temat
postawy fizycznej w komunikacji i jej wpływie na adresatów oraz odbiorców.

Ostatni warsztat autorstwa
Marcina Mańki – dziennikarza, prezentera, trenera sprzedaży i promocji, dotyczył
komunikacji niewerbalnej,
roli emocji i sposobów ich celowego wykorzystywania w perswazyjnych komunikatach.


Więcej zdjęć z wydarzenia znajdziecie na naszym
facebooku.