X
Szanowny Użytkowniku
25 maja 2018 roku zacznie obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Zachęcamy do zapoznania się z informacjami dotyczącymi przetwarzania danych osobowych w Portalu PolskieRadio.pl
1.Administratorem Danych jest Polskie Radio S.A. z siedzibą w Warszawie, al. Niepodległości 77/85, 00-977 Warszawa.
2.W sprawach związanych z Pani/a danymi należy kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych, e-mail: iod@polskieradio.pl, tel. 22 645 34 03.
3.Dane osobowe będą przetwarzane w celach marketingowych na podstawie zgody.
4.Dane osobowe mogą być udostępniane wyłącznie w celu prawidłowej realizacji usług określonych w polityce prywatności.
5.Dane osobowe nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy lub do organizacji międzynarodowej.
6.Dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat od dezaktywacji konta, zgodnie z przepisami prawa.
7.Ma Pan/i prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich poprawiania, przeniesienia, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania.
8.Ma Pan/i prawo do wniesienia sprzeciwu wobec dalszego przetwarzania, a w przypadku wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych do jej wycofania. Skorzystanie z prawa do cofnięcia zgody nie ma wpływu na przetwarzanie, które miało miejsce do momentu wycofania zgody.
9.Przysługuje Pani/u prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
10.Polskie Radio S.A. informuje, że w trakcie przetwarzania danych osobowych nie są podejmowane zautomatyzowane decyzje oraz nie jest stosowane profilowanie.
Więcej informacji na ten temat znajdziesz na stronach dane osobowe oraz polityka prywatności
Rozumiem
Informacyjna Agencja Radiowa

Wyborcze ulotki zmieniają na maskotki

Ostatnia aktualizacja: 21.11.2014 18:07
Wyborcze ulotki zmieniają na maskotki. W Krakowie rozpoczęła się kampania zachęcająca sztaby wyborcze do przekazania plakatów i ulotek na makulaturę. Zebrane z jej sprzedaży pieniądze zostaną przeznaczone na zakup zabawek dla przedszkolaków.
Wyborcze ulotki zmieniają na maskotki
Foto: IAR/Łukasz Kowalski

Organizatorką akcji jest Anna Krakowiak - Rusocka. Pomoc trafi do trzech przedszkoli. Na słupach w centrum Krakowa nadal wisi wiele plakatów wyborczych kandydatów, niemal wszystkich partii.

Zgodnie z prawem wyborczym, po głosowaniu kandydaci na radnych, wójtów, burmistrzów i prezydentów miast mają 30 dni na ściągnięcie swoich plakatów i posprzątanie ulotek. Jeżeli nie wywiążą się z tego obowiązku, wyręczą ich służby porządkowe gmin. Jednak w takim przypadku rachunek za posprzątanie wędruje do ich komitetów wyborczego.

IAR