X
Szanowny Użytkowniku
25 maja 2018 roku zacznie obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Zachęcamy do zapoznania się z informacjami dotyczącymi przetwarzania danych osobowych w Portalu PolskieRadio.pl
1.Administratorem Danych jest Polskie Radio S.A. z siedzibą w Warszawie, al. Niepodległości 77/85, 00-977 Warszawa.
2.W sprawach związanych z Pani/a danymi należy kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych, e-mail: iod@polskieradio.pl, tel. 22 645 34 03.
3.Dane osobowe będą przetwarzane w celach marketingowych na podstawie zgody.
4.Dane osobowe mogą być udostępniane wyłącznie w celu prawidłowej realizacji usług określonych w polityce prywatności.
5.Dane osobowe nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy lub do organizacji międzynarodowej.
6.Dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat od dezaktywacji konta, zgodnie z przepisami prawa.
7.Ma Pan/i prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich poprawiania, przeniesienia, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania.
8.Ma Pan/i prawo do wniesienia sprzeciwu wobec dalszego przetwarzania, a w przypadku wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych do jej wycofania. Skorzystanie z prawa do cofnięcia zgody nie ma wpływu na przetwarzanie, które miało miejsce do momentu wycofania zgody.
9.Przysługuje Pani/u prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
10.Polskie Radio S.A. informuje, że w trakcie przetwarzania danych osobowych nie są podejmowane zautomatyzowane decyzje oraz nie jest stosowane profilowanie.
Więcej informacji na ten temat znajdziesz na stronach dane osobowe oraz polityka prywatności
Rozumiem
Informacyjna Agencja Radiowa

Nowy rozdział "dieselgate" w Volkswagenie?

Ostatnia aktualizacja: 22.10.2015 17:31
Nowy rozdział "dieselgate" w Volkswagenie?. Niemiecki koncern sprawdza, czy afera związana z fałszowaniem danych o emisji spalin dotyczy nowszego typu silnika diesla - EA 288. Volkswagena już czeka wymiana wadliwych elementów w 11 milionach samochodów,
Nowy rozdział dieselgate w Volkswagenie?
Foto: IAR/Krystian Dobuszyński

Jednak gdyby obawy dotyczące nowego silnika się potwierdziły, do tej liczby należałoby dodać kolejne miliony aut.

Silniki EA288, produkowane od 2012 roku, zastąpiły model EA189, w którym znalazło się oprogramowanie fałszujące pomiary zawartości szkodliwych substancji w spalinach. Teraz Volkswagen będzie sprawdzał czy ten problem nie dotyczy wcześniejszych wersji silników oznaczanonych kodem EA288.

O kolejnych milionach samochodów mogących mieć poważną usterkę mówi Ferdinand Dudenhoeffer, szef Centrum Badań Motoryzacyjnych Uniwersytetu Duisburg-Essen. Jednak do tej pory Volkswagen nie ujawnił ile samochodów z silnikiem EA288 mogłoby mieć oprogramowanie fałszujące dane o emisji spalin. 

IAR