Nauka

Wystartował Workplace - specjalna wersja Facebooka dla biznesu

Ostatnia aktualizacja: 11.10.2016 10:53
Workplace to platforma komunikacyjna podobna do popularnego portalu społecznościowego, ale powstała z myślą o ułatwieniu pracy firmom i różnym organizacjom.
Workplace ma zastąpić narzędzia biurowej komunikacji takie jak e-mail
Workplace ma zastąpić narzędzia biurowej komunikacji takie jak e-mailFoto: workplace.fb.com

Workplace nie wyświetla reklam i nie jest połączona z istniejącymi kontami na Facebooku. Konta tworzą tu nie pojedyncze osoby, ale organizacje.

Platforma oferuje możliwość prowadzenia rozmów w grupie, rozmów wideo, a także transmisje wideo na żywo i aktualności, podobnie jak sam Facebook.

Dla firm korzystanie z nowego narzędzia będzie płatne, ale Facebook oferuje bezpłatny dostęp szkołom i organizacjom non profit.

***

Przez ostatnie półtora roku funkcjonowała platforma o nazwie Facebook at Work. Aby móc z niej korzystać, trzeba było otrzymać wirtualne zaproszenie.

Na początku z platformy korzystało ok. 450 podmiotów. Obecnie jest ich ponad tysiąc.

PAP, kk

Czytaj także

Zdjęcie, które zmieniło bieg historii – Facebook przyznaje się do błędu

Ostatnia aktualizacja: 14.09.2016 16:50
Facebook w ostatnich dniach, pod wpływem fali krytyki, zrewidował swoją decyzję o usunięciu z portalu słynnego zdjęcia fotoreportera agencji Associated Press Nicka Uta z okresu wojny wietnamskiej, przedstawiającego poparzoną napalmem nagą, płaczącą 9-letnią dziewczynkę. W Polskim Radiu 24 o kontrowersjach towarzyszących całej sprawie mówiła Agata Szczęśniak z Instytutu Stosowanych Nauk Społecznych UW.
rozwiń zwiń