Zarządzanie wartościami, czyli wyższy poziom konkurencji

Ostatnia aktualizacja: 11.07.2019 18:40
- Jeszcze niedawno mało kto wierzyl, że nie będziemy kupować jogurtu tylko zdrowy styl życia. Dlaczego tak się stało? Wyczerpał się konkurencja różnych marek na poziomie produktów. Były one do siebie zbyt podobne i trzeba było znaleźć coś, co by je odróżniało. Trzeba było wejść na wyższy poziom - mówiła w Dwójce Justyna Bakalarska, autorka książki "Marketing wartości". 
Audio
  • Zarządzanie wartościami. Nowe oblicze biznesu (O wszystkim z kulturą/Dwójka)
Okładka książki
Okładka książkiFoto: mat. promocyjne

W audycji rozmawialiśmy o nowym zjawisku w dziedzinie marketingu. Do niedawna działalność społeczna była domeną organizacji pozarządowych, ale od jakiegoś czasu jednak wielkie firmy budują w ten sposób swoją markę.

- Mamy nową erę marketinku, nową erę sprzedawania, w której korporacje wchodzą na teren idei. W klasycznej ekonomii ich głównym celem było produkowanie i sprzedawanie towaru. Potem zaczęto bardzo intensywnie dbać o relacje z klientem, by przejść do sprzedaży samej marki. Teraz mamy czwarty poziom, na którym przedsiębiorstwa mało mówią o pieniądzach a dużo o sprzedawaniu idei, modeli zachowań, stylów życia - zauważył filozof Łukasz Kobeszko.

Jakie skutki rodzi ta zmiana? Jak zmienia się biznes, w którym nie chodzi już tylko o zarabianie pieniędzy? W jaki sposób rozwiązywać nieuniknione w tej sytuacji konflikty wartości? O tym w nagraniu audycji.

***

Tytuł audycji: O wszystkim z kulturą 

Prowadzi: Michał Szułdrzyński

Goście: Justyna Bakalarska (ekspertka w zakresie marketingu z Collegium Civitas, autorka książki "Marketing wartości") oraz Łukasz Kobeszko (filozof)

Data emisji: 11.07.2019

Godzina emisji: 17.30

mko


Ten artykuł nie ma jeszcze komentarzy, możesz być pierwszy!
aby dodać komentarz
brak

Czytaj także

Marketing wartości. "Pierwszym krokiem zmiana mentalności"

Ostatnia aktualizacja: 13.11.2016 14:17
– Firmy, które sięgają po wartości w swojej działalności, absolutnie nie rezygnują z zysku – twierdzi Justyna Bakalarska z Collegium Civitas. Na czym polega budowanie biznesu w oparciu o wartości? O tym w Polskim Radiu 24 mówiła autorka książki "Marketing wartości".
rozwiń zwiń