X
Szanowny Użytkowniku
25 maja 2018 roku zaczęło obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Zachęcamy do zapoznania się z informacjami dotyczącymi przetwarzania danych osobowych w Portalu PolskieRadio.pl
1.Administratorem Danych jest Polskie Radio S.A. z siedzibą w Warszawie, al. Niepodległości 77/85, 00-977 Warszawa.
2.W sprawach związanych z Pani/a danymi należy kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych, e-mail: iod@polskieradio.pl, tel. 22 645 34 03.
3.Dane osobowe będą przetwarzane w celach marketingowych na podstawie zgody.
4.Dane osobowe mogą być udostępniane wyłącznie w celu prawidłowej realizacji usług określonych w polityce prywatności.
5.Dane osobowe nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy lub do organizacji międzynarodowej.
6.Dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat od dezaktywacji konta, zgodnie z przepisami prawa.
7.Ma Pan/i prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich poprawiania, przeniesienia, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania.
8.Ma Pan/i prawo do wniesienia sprzeciwu wobec dalszego przetwarzania, a w przypadku wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych do jej wycofania. Skorzystanie z prawa do cofnięcia zgody nie ma wpływu na przetwarzanie, które miało miejsce do momentu wycofania zgody.
9.Przysługuje Pani/u prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
10.Polskie Radio S.A. informuje, że w trakcie przetwarzania danych osobowych nie są podejmowane zautomatyzowane decyzje oraz nie jest stosowane profilowanie.
Więcej informacji na ten temat znajdziesz na stronach dane osobowe oraz polityka prywatności
Rozumiem
Polskie Radio
Section05
biznes

Podróże i biznes. Czy oba te światy da się połączyć?

Często zapominamy, jak ważną rolę w planowaniu podróży odgrywa marketing komunikacyjny. To pierwszy krok do sukcesu w pozyskaniu sponsorów wymarzonej wyprawy. - Świat biznesu i podróży przenikają się, wystarczy znaleźć most, który je łączy - przekonuje Michał Leksiński, autor książki „Projekt: Wyprawa #travelmarketing„.
Zobacz więcej na temat:  podróże wyprawa na k2 KSIĄŻKA KULTURA biznes marketing marki turystyka

Nasz wywiad Szefowa NOSPR: publiczność trzeba rozumieć, ale też edukować

- Aby zachęcać do uczestnictwa w kulturze, musimy rozumieć publiczność i iść jej oczekiwaniami. Jednak w przypadku instytucji publicznych, takich jak np. NOSPR, które mają też edukować, musimy od czasu do czasu pokazać widzom, że wysiłek intelektualny jest potrzebny - powiedziała Polskiemu Radiu 24 Ewa Bogusz-Moore, dyrektor Narodowej Orkiestry Symfonicznej Polskiego Radia w Katowicach.
Zobacz więcej na temat:  POLSKA NOSPR kultura masowa edukacja biznes

Państwo coraz bardziej przyjazne przedsiębiorcom

Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości wspólnie z Ministerstwem Przedsiębiorczości i Technologii ruszyła w teren. W maju i czerwcu eksperci odwiedzą kolejne 20 miast, w których spotkają się z przedsiębiorcami. Podczas drugiej edycji konferencji „Prawo do przedsiębiorczości” specjaliści powiedzą o tym, co już zmieniło się w prawie dla firm oraz jakie zmiany czekają biznes w kolejnych miesiącach.
Zobacz więcej na temat:  firma Konstytucja Biznesu biznes