Polskie Radio
Section05
marketing

Auto tak słodkie, że można je zjeść. Mazda Miata cała z czekolady !

Cukiernicy to artyści, którzy z czekolady tworzą prawdziwe dzieła sztuki. Jednym z bardziej wyjątkowych deserów na świecie jest Mazda Miata, która podobno smakuje równie dobrze, jak wygląda. 
Zobacz więcej na temat:  Radio kierowców Polskie Radio Kierowców Polskie Radio kierowca kierowcy samochód samochody motoryzacja radio kierowcow radiokierowcow radiokierowców radio kierowców online radio kierowców jedynka polskie radio kierowców online radio dla kierowców polskie radio kierowcow polskie radio kierowców dab+ radio kierowcow 24 polskie radio kierowcy radio kierowców 24 czekolada desery mazda Japonia marketing

NASZ WYWIAD Apostazja, Kościół, hipokryzja i marketing. Dawid Podsiadło i moda na komercyjne wykorzystanie spraw wiary

Dawid Podsiadło zapowiedział apostazję, wyjaśniając, że już nawet rozpoczął do niej przygotowania i uzyskał zaświadczenie o chrzcie. Deklaracja zbiega się - nieprzypadkowo - z czasem premiery i promocji nowego albumu twórcy. - Taka deklaracja jest związana z działaniem marketingowym - mówi dr Monika Przybysz, profesor UKSW, wykładowca public relations, teolog i medioznawca.
Zobacz więcej na temat:  POLSKA Kościół Kościół katolicki chrześcijaństwo aktualności katolickie KULTURA MUZYKA Dawid Podsiadło wiara media marketing pieniądze koncert społeczeństwo

Postrach sprzedawców, sprzymierzeniec klientów - praca tajemniczego klienta

Nie od dziś wiadomo, jak ważne jest pierwsze wrażenie. Zalicza się do niego także pierwszy kontakt sprzedawcy z klientem. Jednym ze sposobów na polepszenie tej relacji, chętnie wybieranym przez firmy, może być korzystanie z usług tajemniczego klienta. Na czym polega jego praca i jakie może przynieść korzyści?
Zobacz więcej na temat:  Trójka marketing zakupy jakość produktu Piotr Firan Stanisław Perzyna

Retoryka i perswazja. Sztuka dobrego mówienia

Starożytni nauczyciele, mówcy i filozofowie spisali zasady retoryki, która obecnie dostarcza wiedzy stosowanej między innymi w reklamie i marketingu. Obecność tej dziedziny nauki we współczesnej rzeczywistości rynkowej to zjawisko społecznie powszechne, służące komunikacji. W jaki sposób korzystamy ze spuścizny antycznej Platona czy Arystotelesa?
Zobacz więcej na temat:  Katarzyna Jankowska Katarzyna Jankowska – PODCAST starożytność filozofia marketing reklama starożytna Grecja średniowiecze

Polscy klienci i rosyjski produkt. Spory wybór innych marek

- Nie ma rosyjskich produktów, których byśmy nie mogli zastąpić m.in. produktem polskim. Cena będzie podobna i żaden konsument nie musi się martwić konsekwencjami ekonomicznymi dla siebie z powodu sankcji nałożonych na Rosję - mówi na antenie Programu 1 Polskiego Radia Edyta Wojtyla, ekonomista z Wyższej Szkoły Bankowej w Poznaniu.
Zobacz więcej na temat:  Ukraina wojna na Ukrainie uchodźcy konsument produkcja Rosja sankcje społeczeństwo marketing infografika

Eyetracking. Na czym skupia się wzrok internautów?

Śledzenie drogi wzroku, czyli eyetracking to metoda wykorzystywana w neuromarketingu. Dzięki niej specjaliści mogą sprawdzać, na których elementach stron internetowych skupia się uwaga użytkowników. Zagadnienie jest przydatne w procesie tworzenia witryn internetowych. Analizy ułatwiają ich opracowywanie tak, by najważniejsze elementy nie umknęły uwadze odwiedzających. 
Zobacz więcej na temat:  Trójka STYL ŻYCIA marketing Mateusz Drozda strona internetowa badania rynku

Co tak naprawdę krzyczy w obrazie Edvarda Muncha?

Skąd tak naprawdę wydobywa się "Krzyk" na słynnym obrazie Edvarda Muncha i co miał wspólnego z naszym kontrowersyjnym rodakiem, Stanisławem Przybyszewskim? Na te pytania odpowiedziała w "Leniwym przedpołudniu" Joanna Łenyk-Barszcz, która wraz ze swoim mężem - Przemysławem Barszczem - napisała książkę ''Wielkie sekrety arcydzieł sztuki''.
Zobacz więcej na temat:  Anna Popek Trójka KULTURA dzieła sztuki Vincent van Gogh Alicja Węgorzewska marketing e-commerce TEATR koncerty jedzenie pandemia opera

"Od czterech lat nazywano go twitterowym prezydentem". Ekspert o strategii komunikacyjnej Trumpa

- On, zamiast kanałów oficjalnych Białego Domu, używał Twittera do ogłaszania swoich postanowień, swoich rozporządzeń - powiedział w Polskim Radiu 24 Michał Raszka, ekspert ds. marketingu politycznego USA, komentując strategię komunikacji byłego prezydenta USA Donalda Trumpa. 
Zobacz więcej na temat:  Stany Zjednoczone USA Ameryka Północna marketing Polskie Radio 24 ŚWIAT Donald Trump