Wykonując serię zadań inspirowanych oryginalnym serialem (i nie tylko), uczestnicy musieli wykazać się zmysłem strategicznym, siłą charakteru oraz zdolnością zawierania sojuszy, żeby utrzymać się w grze.
Program "Squid Game: Wyzwanie" zajął pierwsze miejsce na liście 10 najpopularniejszych angielskich programów telewizyjnych Netflixa w tygodniach rozpoczynających się od 20 i 27 listopada. Produkcja trafiła także do pierwszej dziesiątki najchętniej oglądanych programów w aż 93 krajach. Platforma podjęła decyzję o kontynuacji programu mimo kontrowersji jakie produkcja budziła wśród uczestników: informowali oni o tym, że Netflix nie przestrzegał zasad dotyczących bezpieczeństwa na planie.
„Jesteśmy podekscytowani możliwością kontynuowania serii Squid Game wraz z naszym zespołem w Korei oraz producentami ze Studio Lambert i The Garden przy tej epickiej serii konkursów” - powiedział Brandon Riegg, wiceprezes Netflix ds. produkcji non-ficton.
mg