X
Szanowny Użytkowniku
25 maja 2018 roku zaczęło obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Zachęcamy do zapoznania się z informacjami dotyczącymi przetwarzania danych osobowych w Portalu PolskieRadio.pl
1.Administratorem Danych jest Polskie Radio S.A. z siedzibą w Warszawie, al. Niepodległości 77/85, 00-977 Warszawa.
2.W sprawach związanych z Pani/a danymi należy kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych, e-mail: iod@polskieradio.pl, tel. 22 645 34 03.
3.Dane osobowe będą przetwarzane w celach marketingowych na podstawie zgody.
4.Dane osobowe mogą być udostępniane wyłącznie w celu prawidłowej realizacji usług określonych w polityce prywatności.
5.Dane osobowe nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy lub do organizacji międzynarodowej.
6.Dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat od dezaktywacji konta, zgodnie z przepisami prawa.
7.Ma Pan/i prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich poprawiania, przeniesienia, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania.
8.Ma Pan/i prawo do wniesienia sprzeciwu wobec dalszego przetwarzania, a w przypadku wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych do jej wycofania. Skorzystanie z prawa do cofnięcia zgody nie ma wpływu na przetwarzanie, które miało miejsce do momentu wycofania zgody.
9.Przysługuje Pani/u prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
10.Polskie Radio S.A. informuje, że w trakcie przetwarzania danych osobowych nie są podejmowane zautomatyzowane decyzje oraz nie jest stosowane profilowanie.
Więcej informacji na ten temat znajdziesz na stronach dane osobowe oraz polityka prywatności
Rozumiem

Trójka laureatką "Superbrands 2013"

Ostatnia aktualizacja: 06.11.2012 14:38
Marka "Trójka” została uznana za jedną z najsilniejszych na polskim rynku w kategorii "stacje radiowe i TV”. Program 3 Polskiego Radia otrzymał tym samym tytuł "Superbrand 2013”.
Audio
  • - Znaleźliśmy się w grupie najsilniejszych marek w Polsce, jak się nie cieszyć! - komentuje dyrektor Programu Trzeciego Magda Jethon
Trójka laureatką Superbrands 2013
Foto: Wojciech Dorosz/Trójka

/

Tytuł "Superbrands” przyznawany jest na całym świecie od 17 lat. Jest on prestiżowym wyróżnieniem dla marek biznesowych, które konsekwentnie budują swoją siłę na rynku. W tym roku w Polsce po raz siódmy wyłoniono zwycięzców. Średnia ocen wymagana do uzyskania Certyfikatu Business Superbrand została podwyższona, tym samym wyróżnienie stało się jeszcze bardziej elitarne.
W tegorocznej edycji Superbrands na liście marek, przedstawionych do oceny, znalazły się 1863 marki konsumenckie w 30 kategoriach, które następnie przeszły dwuetapowy Proces Certyfikacji, składający się z badania konsumenckiego przeprowadzonego na próbie 15 000 respondentów oraz oceny eksperckiej prezentowanych marek przez przedstawicieli Rady Marek.
Marki, które zdobyły prawo do posługiwania się Superbrands 2013 cechują: silna obecność na polskim rynku, produkty i usługi wysokiej jakości oraz siła wizerunkowa.
Przyznany Trójce tytuł "Superbrand” potwierdził, że stacja należy do grona najsilniejszych wizerunkowo marek na polskim rynku. W 2012 r. Program 3 otrzymał także m.in. tytuł "Rozgłośni Roku” w corocznym raporcie "Nadawcy Roku”, publikowanym przez branżowy miesięcznik "Media & Marketing Polska”, a także drugie miejsce w badaniu "Top Marka”, organizowanym przez miesięcznik "Press” i agencję informacyjną "PRESS-SERVICE Monitoring Mediów”.

Zobacz więcej na temat: Trójka POLSKA