Trójka laureatką "Superbrands 2013"

Ostatnia aktualizacja: 06.11.2012 14:38
Marka "Trójka” została uznana za jedną z najsilniejszych na polskim rynku w kategorii "stacje radiowe i TV”. Program 3 Polskiego Radia otrzymał tym samym tytuł "Superbrand 2013”.
Audio
  • - Znaleźliśmy się w grupie najsilniejszych marek w Polsce, jak się nie cieszyć! - komentuje dyrektor Programu Trzeciego Magda Jethon
Trójka laureatką Superbrands 2013
Foto: Wojciech Dorosz/Trójka

/

Tytuł "Superbrands” przyznawany jest na całym świecie od 17 lat. Jest on prestiżowym wyróżnieniem dla marek biznesowych, które konsekwentnie budują swoją siłę na rynku. W tym roku w Polsce po raz siódmy wyłoniono zwycięzców. Średnia ocen wymagana do uzyskania Certyfikatu Business Superbrand została podwyższona, tym samym wyróżnienie stało się jeszcze bardziej elitarne.
W tegorocznej edycji Superbrands na liście marek, przedstawionych do oceny, znalazły się 1863 marki konsumenckie w 30 kategoriach, które następnie przeszły dwuetapowy Proces Certyfikacji, składający się z badania konsumenckiego przeprowadzonego na próbie 15 000 respondentów oraz oceny eksperckiej prezentowanych marek przez przedstawicieli Rady Marek.
Marki, które zdobyły prawo do posługiwania się Superbrands 2013 cechują: silna obecność na polskim rynku, produkty i usługi wysokiej jakości oraz siła wizerunkowa.
Przyznany Trójce tytuł "Superbrand” potwierdził, że stacja należy do grona najsilniejszych wizerunkowo marek na polskim rynku. W 2012 r. Program 3 otrzymał także m.in. tytuł "Rozgłośni Roku” w corocznym raporcie "Nadawcy Roku”, publikowanym przez branżowy miesięcznik "Media & Marketing Polska”, a także drugie miejsce w badaniu "Top Marka”, organizowanym przez miesięcznik "Press” i agencję informacyjną "PRESS-SERVICE Monitoring Mediów”.

Zobacz więcej na temat: Trójka POLSKA