X
Szanowny Użytkowniku
25 maja 2018 roku zaczęło obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Zachęcamy do zapoznania się z informacjami dotyczącymi przetwarzania danych osobowych w Portalu PolskieRadio.pl
1.Administratorem Danych jest Polskie Radio S.A. z siedzibą w Warszawie, al. Niepodległości 77/85, 00-977 Warszawa.
2.W sprawach związanych z Pani/a danymi należy kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych, e-mail: iod@polskieradio.pl, tel. 22 645 34 03.
3.Dane osobowe będą przetwarzane w celach marketingowych na podstawie zgody.
4.Dane osobowe mogą być udostępniane wyłącznie w celu prawidłowej realizacji usług określonych w polityce prywatności.
5.Dane osobowe nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy lub do organizacji międzynarodowej.
6.Dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat od dezaktywacji konta, zgodnie z przepisami prawa.
7.Ma Pan/i prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich poprawiania, przeniesienia, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania.
8.Ma Pan/i prawo do wniesienia sprzeciwu wobec dalszego przetwarzania, a w przypadku wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych do jej wycofania. Skorzystanie z prawa do cofnięcia zgody nie ma wpływu na przetwarzanie, które miało miejsce do momentu wycofania zgody.
9.Przysługuje Pani/u prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
10.Polskie Radio S.A. informuje, że w trakcie przetwarzania danych osobowych nie są podejmowane zautomatyzowane decyzje oraz nie jest stosowane profilowanie.
Więcej informacji na ten temat znajdziesz na stronach dane osobowe oraz polityka prywatności
Rozumiem

"Holy Motors" w Polsce

Ostatnia aktualizacja: 07.01.2013 20:25
Najbardziej ekstrawagancki film ostatniego festiwalu w Cannes. Groteskowy, miejscami obsceniczny, pełen dynamiki.
Kadr z filmu Holy Motors
Kadr z filmu "Holy Motors"Foto: fot. mat. promocyjne

Najnowszy film Léos Caraxa balansuje na granicy dyscypliny i kompletnej nieprzewidywalności, pomiędzy horrorem a melodramatem, rodzinną psychodramą a komedią. Jego bohater, Monsieur Oscar od świtu do zmierzchu wciela się w nie swoje role: jest przemysłowcem, zabójcą, żebrakiem, potworem, członkiem rodziny. Stacza erotyczną walkę w wirtualnym świecie gwiezdnych wojen, uprowadza Evę Mendes, romansuje na dachu wieżowca z Kylie Minogue i do ostatniej minuty nie pozwala nikomu wyznaczyć granicy, dzielącej fikcję od rzeczywistości.
Monsieur Oscar krąży po Paryżu, wykonując "zlecenia", pojawia się ciągle w nowych miejscach. Raz burzy bieg rzeczy, innym razem sprawia, że wydarzenia toczą się przewidywalnym torem. Towarzyszy mu Céline, kierująca jego limuzyną dyskretna blondynka, która pilnuje, by zadania zostały zrealizowane w określonym kontraktem czasie. Oscar i Céline tworzą parę spiskowców, poruszających się wewnątrz filmowego mechanizmu, napędzanego intertekstualną grą.

Film Caraxa wypełniają cytaty - począwszy od niemego serialu Feuillada "Fantomas", przez "Powiększenie" Michelangelo Antonioniego i twórczość Georgesa Franju, do animowanych "Aut" Pixara. Od wędrówki Leopolda Blooma w "Ulissesie" Jamesa Joyce’a do "Portretu damy" Henry’ego Jamesa.

Premiera: 11 stycznia 2013

Czytaj także

Tych filmów nie możesz przegapić na Nowych Horyzontach!

Ostatnia aktualizacja: 21.07.2012 15:00
Na zaczynającym się w czwartek Festiwalu Nowe Horyzonty do zobaczenia będzie 469 filmów, w tym ponad 220 pełnometrażowych. Marcin Pieńkowski poleca te, których nie można przegapić.
rozwiń zwiń

Czytaj także

Najlepsze filmy Nowych Horyzontów w Twoim mieście!

Ostatnia aktualizacja: 04.11.2012 15:58
Już od poniedziałku, 5 listopada, rusza cykl T-Mobile Nowe Horyzonty Tournée prezentujący najciekawsze i nagrodzone w konkursach filmy festiwalu. Tym razem siedem filmów rusza w podróż po 20 miastach Polski.
rozwiń zwiń

Czytaj także

RDK: Pan Jarema, "Holy Motors”, Gin Ga i inni…

Ostatnia aktualizacja: 04.01.2013 18:26
W Nowy Rok wkraczamy z radością! I od razu polecamy, zapowiadamy, zapraszamy na wystawy i jeden z najbardziej zwariowanych filmów, jakie przyszło nam kiedykolwiek obejrzeć.
rozwiń zwiń