X
Szanowny Użytkowniku
25 maja 2018 roku zaczęło obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Zachęcamy do zapoznania się z informacjami dotyczącymi przetwarzania danych osobowych w Portalu PolskieRadio.pl
1.Administratorem Danych jest Polskie Radio S.A. z siedzibą w Warszawie, al. Niepodległości 77/85, 00-977 Warszawa.
2.W sprawach związanych z Pani/a danymi należy kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych, e-mail: iod@polskieradio.pl, tel. 22 645 34 03.
3.Dane osobowe będą przetwarzane w celach marketingowych na podstawie zgody.
4.Dane osobowe mogą być udostępniane wyłącznie w celu prawidłowej realizacji usług określonych w polityce prywatności.
5.Dane osobowe nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy lub do organizacji międzynarodowej.
6.Dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat od dezaktywacji konta, zgodnie z przepisami prawa.
7.Ma Pan/i prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich poprawiania, przeniesienia, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania.
8.Ma Pan/i prawo do wniesienia sprzeciwu wobec dalszego przetwarzania, a w przypadku wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych do jej wycofania. Skorzystanie z prawa do cofnięcia zgody nie ma wpływu na przetwarzanie, które miało miejsce do momentu wycofania zgody.
9.Przysługuje Pani/u prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
10.Polskie Radio S.A. informuje, że w trakcie przetwarzania danych osobowych nie są podejmowane zautomatyzowane decyzje oraz nie jest stosowane profilowanie.
Więcej informacji na ten temat znajdziesz na stronach dane osobowe oraz polityka prywatności
Rozumiem

"Tam, gdzie są ludzie, tam są kampanie społeczne". Także na plaży

Ostatnia aktualizacja: 30.07.2019 06:30
Okazuje się, że plaża to miejsce idealne nie tylko do opalania, na wieczorny koncert czy na mecz siatkówki, ale także na kampanię społeczną. 
Audio
  • Plażowe kampanie społeczne (Zapraszamy do Trójki – ranek)
Zdjęcie ilustracyjne
Zdjęcie ilustracyjneFoto: pixabay.com/Free-Photos

– Wszystko zaczęło się od dwóch inicjatorów, którzy postanowili zorganizować akcję rejestracji dla Julci, czteroletniej mieszkanki Augustowa. Pomyśleli, że fajnym pomysłem byłaby rejestracja właśnie na plażach czy na molo, gdzie przy pięknej pogodzie przychodzą Augustowianie, spacerowicze, wczasowicze. To był jeden z punktów, gdzie rejestrowaliśmy potencjalnych dawców szpiku kostnego – mówi Leszek Lewandowski z Fundacji Dawców Szpiku DKMS. 

Jakie jeszcze organizacje wpadły na pomysł, by pomocy dla swoich podopiecznych szukać właśnie na plażach? Dlaczego w miejscu służącym wypoczynkowi znalezienie chętnych jest łatwiejsze niż np. w zatłoczonych centrach miast?

Zapraszamy do wysłuchania dołączonej audycji.

***

Tytuł audycji: Zapraszamy do Trójki – ranek
Prowadzący: Marcin Łukawski
Autorka materiału reporterskiego: Justyna Godz
Data emisji: 30.07.2019
Godzina emisji: 6.22

kr/ml

Czytaj także

"Nasza krew". Największą korzyścią jest pomoc innym

Ostatnia aktualizacja: 26.08.2015 14:55
Pani Ewa po wysłuchaniu reportażu w Trójce postanowiła zgłosić się do banku szpiku, a następnie zostać dawcą krwi.
rozwiń zwiń

Czytaj także

Włoskie wakacje Magdaleny Karczewskiej

Ostatnia aktualizacja: 25.07.2018 08:52
– To będą wakacje w zieleni, a nawet z zakazem opalania się. W tym roku mój urlop będzie związany z gromadzeniem wyprawki – tłumaczy Magdalena Karczewska. O jaką wyprawkę chodzi? 
rozwiń zwiń

Czytaj także

Startuje kampania "Razem pokonajmy migrenę zawodowo"

Ostatnia aktualizacja: 15.07.2019 23:57
Celem zainicjowanej przez organizację Pracodawcy RP kampanii edukacyjnej jest podniesienie wiedzy na temat społecznych, zawodowych i gospodarczych konsekwencji migreny.
rozwiń zwiń