X
Szanowny Użytkowniku
25 maja 2018 roku zaczęło obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Zachęcamy do zapoznania się z informacjami dotyczącymi przetwarzania danych osobowych w Portalu PolskieRadio.pl
1.Administratorem Danych jest Polskie Radio S.A. z siedzibą w Warszawie, al. Niepodległości 77/85, 00-977 Warszawa.
2.W sprawach związanych z Pani/a danymi należy kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych, e-mail: iod@polskieradio.pl, tel. 22 645 34 03.
3.Dane osobowe będą przetwarzane w celach marketingowych na podstawie zgody.
4.Dane osobowe mogą być udostępniane wyłącznie w celu prawidłowej realizacji usług określonych w polityce prywatności.
5.Dane osobowe nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy lub do organizacji międzynarodowej.
6.Dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat od dezaktywacji konta, zgodnie z przepisami prawa.
7.Ma Pan/i prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich poprawiania, przeniesienia, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania.
8.Ma Pan/i prawo do wniesienia sprzeciwu wobec dalszego przetwarzania, a w przypadku wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych do jej wycofania. Skorzystanie z prawa do cofnięcia zgody nie ma wpływu na przetwarzanie, które miało miejsce do momentu wycofania zgody.
9.Przysługuje Pani/u prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
10.Polskie Radio S.A. informuje, że w trakcie przetwarzania danych osobowych nie są podejmowane zautomatyzowane decyzje oraz nie jest stosowane profilowanie.
Więcej informacji na ten temat znajdziesz na stronach dane osobowe oraz polityka prywatności
Rozumiem
Muzyka

MUSIC LAB - Targi Muzyki, Sceny i Oświetlenia w Poznaniu. Reklama

Ostatnia aktualizacja: 13.10.2014 12:00
Jeśli będziesz robić to, co lubisz, już nigdy nie będziesz musiał pracować - 25 października ruszają II Targi MUSIC LAB. Co wydarzy się w tym roku?
MUSIC LAB - Targi Muzyki, Sceny i Oświetlenia w Poznaniu. Reklama
Foto: mat. promocyjne

Jeśli będziesz robić to, co lubisz, już nigdy nie będziesz musiał pracować – żadna inna branża nie zna tego sformułowania tak dobrze, jak świat muzyków, ich menadżerów, producentów oraz sprzedawców instrumentów muzycznych. Z myślą o nich w 2013 roku zainicjowane zostały Targi Muzyki, Sceny i Oświetlenia MUSIC LAB, których druga edycja zbliża się wielkimi krokami. Co wydarzy się w tym roku?

- Nikt nie powiedział, że będzie łatwo połączyć pasję z biznesem, ale wszystko wskazuje na to, że osiągniemy cel z wynikiem bardzo dobrym – mówi Łukasz Wołonkiewicz, dyrektor Music Lab. – Trzy targowe dni upłyną bowiem pod znakiem konferencji, warsztatów i bitwy kapel, do udziału w której już dziś zapraszam! – dodaje.

Zacznijmy jednak od początku, a więc pierwszego dnia, czyli 25 października, kiedy to rozpoczną się Targi Muzyki, Sceny i Oświetlenia MUSIC LAB. Usytuowane w Pawilonie 5a wydarzenie towarzyszyć będzie największej w Polsce imprezie gamingowej – Poznań Game Arena, której każda edycja przechodzi do historii jako najpotężniejsza dawka emocji, pozytywnych wrażeń i zadowolonych zwiedzających. – W tym roku spodziewamy się aż 50 000 zwiedzających, dla których także MUSIC LAB będzie nie lada atrakcją – twierdzi Dariusz Wawrzyniak, wiceprezes PGA. – Wśród zwiedzających spotkać można zarówno profesjonalistów – przedstawicieli polskiego gamedevu, jak i totalnych cybermaniaków, którzy doceniają dobrą nutę i są otwarci na nowe pasje – wyjaśnia.

Po pierwsze… dzień dla biznesu!

Pierwszy dzień targów – sobota – z uwagi na program wydarzeń towarzyszących skierowany jest głównie do sektora handlowego, który obejmuje właścicieli i sprzedawców sklepów muzycznych, hurtowników i dystrybutorów oraz administratorów internetowych witryn sprzedażowych.

Z myślą o nich partner wydarzenia – serwis Sklepymuzyczne24.pl – przygotował aż dwa szkolenia, będące źródłem cennej wiedzy z zakresu sprzedaży w sieci i obowiązujących w niej przepisów. Pierwsze z nich to szkolenie związane ze zmianami w ustawie konsumenckiej i wynikających z tego faktu konsekwencjach dla sklepów muzycznych. Spotkanie będzie również doskonałą okazją do dyskusji na temat strategii cenowej w sklepie internetowym i sposobach obrony przed dumpingiem. Pojawi się również wątek negatywnych opinii oraz kroków, jakie można podjąć w celu wyjścia z opresji.

W szkoleniu z e-marketingu będą mogli wziąć udział właściciele i sprzedawcy sklepów muzycznych, którzy chcieliby się dowiedzieć, jak uniknąć 10 podstawowych błędów w sprzedaży internetowej oraz poznać szanse i zagrożenia, konkurując z podobnymi podmiotami w Unii Europejskiej.

Po drugie… dzień dla sektora kreatywnego!

Kogo, kto zajmuje się muzyką – tworzy ją, a jednocześnie chciałby na jej dystrybuowaniu zarabiać, nie nurtują odwieczne pytani związane z prawami autorskimi, majątkowymi i pokrewnymi, bez znajomości których tak trudno odnaleźć się w świecie biznesu muzycznego?!

Z odwetem przychodzi drugi dzień targów MUSIC LAB, kiedy to zaproszeni goście z organizacji zbiorowego zarządzania oraz prawnicy i menadżerowie opowiedzą o tym, jak chronić swoje prawa i wynikające z nich korzyści majątkowe. Sprecyzowane zostaną również tabele wypłat honorariów oraz zasady partnerskiej współpracy z menadżerami i wytwórniami.

Przedsiębiorcy również spoza branży muzycznej z całą pewnością może zainteresować temat wpływu muzyki na biznesowy sukces firmy. Ten punkt programu dedykowany jest głównie osobom, które nie dowierzają w marketingową moc muzyki, a jednocześnie zastanawiają się, z czego mogą wynikać niesatysfakcjonujące wyniki sprzedaży w ich sklepach lub punktach usługowych.

Po trzecie… dzień dla uczniów i instytucji kultury!

Trzeci dzień targów – poniedziałek – to z kolei moc atrakcji dla uczniów szkół muzycznych, nauczycieli oraz przedstawicieli instytucji kultury i animatorów, bez których wiele z nich nie mogłoby prężnie funkcjonować.

Najważniejszym spośród podejmowanych tematów będzie ten związany z pozyskiwaniem funduszy na organizację imprez muzycznych. Nie zabraknie również praktycznych informacji na temat zasad kształcenia muzycznego oraz stanu szkolnictwa polskiego w tym zakresie. Dyrektorzy domów kultury oraz teatrów będą mogli wziąć udział w interaktywnych pokazach sprzętu nagłośnieniowego i oświetleniowego. Dzieci z kolei poddane zostaną badaniom słuchu oraz stopnia umuzykalnienia, a także przeniosą się w magiczny świat lutnictwa.

Co jest najważniejszego na targach MUSIC LAB?! Muzyka! I dlatego właśnie 27 października wraz z Fabryką Zespołów zorganizowana zostanie prawdziwa bitwa kapel, finaliści której będą mogli liczyć na cenne nagrody oraz promocję w mediach. Brzmi ciekawie?

Zapraszamy, bo warto!

Wszystko wskazuje na to, że poziom merytoryczny drugiej edycji Targów Muzyki, Sceny i Oświetlenia będzie bardzo wysoki. Swoje zaangażowanie w rozwój branży zaprezentują również wystawcy, w gronie których spotkać będzie można dystrybutorów czołowych marek instrumentów muzycznych, akcesoriów oraz sprzętu nagłośnieniowego i oświetleniowego. Nie zabraknie także przedstawicieli mediów.

A Ty, odwiedzić Targi MUSIC LAB w dniach 25-27.10.2014?!