X
Szanowny Użytkowniku
25 maja 2018 roku zaczęło obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Zachęcamy do zapoznania się z informacjami dotyczącymi przetwarzania danych osobowych w Portalu PolskieRadio.pl
1.Administratorem Danych jest Polskie Radio S.A. z siedzibą w Warszawie, al. Niepodległości 77/85, 00-977 Warszawa.
2.W sprawach związanych z Pani/a danymi należy kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych, e-mail: iod@polskieradio.pl, tel. 22 645 34 03.
3.Dane osobowe będą przetwarzane w celach marketingowych na podstawie zgody.
4.Dane osobowe mogą być udostępniane wyłącznie w celu prawidłowej realizacji usług określonych w polityce prywatności.
5.Dane osobowe nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy lub do organizacji międzynarodowej.
6.Dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat od dezaktywacji konta, zgodnie z przepisami prawa.
7.Ma Pan/i prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich poprawiania, przeniesienia, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania.
8.Ma Pan/i prawo do wniesienia sprzeciwu wobec dalszego przetwarzania, a w przypadku wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych do jej wycofania. Skorzystanie z prawa do cofnięcia zgody nie ma wpływu na przetwarzanie, które miało miejsce do momentu wycofania zgody.
9.Przysługuje Pani/u prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
10.Polskie Radio S.A. informuje, że w trakcie przetwarzania danych osobowych nie są podejmowane zautomatyzowane decyzje oraz nie jest stosowane profilowanie.
Więcej informacji na ten temat znajdziesz na stronach dane osobowe oraz polityka prywatności
Rozumiem

Tryb nocny wcale nam nie pomaga

Ostatnia aktualizacja: 14.01.2020 09:00
Chcesz zadbać o wzrok i dobry sen? Okazuje się, że tryb nocny nam tego nie umożliwi.
zdjęcie ilustracyjne
zdjęcie ilustracyjneFoto: shutterstock.com/ Akhenaton Images

Dobre monitory coraz częściej oferują funkcję redukcji światła niebieskiego. Tego rodzaju tryby działają tak, by ograniczać emisję niebieskiego światła, które jest szkodliwe dla naszego wewnętrznego zegara. W celu zmniejszenia naszej ekspozycji na nie, aktywowane są głównie filtry żółte.

Jak się okazuje niebieskie światło może być dla nas złe, ale żółte światło wcale nie jest lepsze. Nawet jeśli daje słabszy efekt, to jednak może sugerować organizmowi, że jest środek dnia. Dlatego najlepszym rozwiązaniem jest niekorzystanie ze smartfonów lub komputerów, ani też nieoglądanie telewizji zaraz przed snem. Eksperci radzą, by odłożyć gadżety co najmniej godzinę lub trzy godziny przed położeniem się do łóżka.

Ten artykuł nie ma jeszcze komentarzy, możesz być pierwszy!
aby dodać komentarz
brak