Polskie Radio

Kampanie społeczne – zasady bezpłatnej emisji

Ostatnia aktualizacja: 28.08.2024 12:07
Polskie Radio jest zobowiązane do informowania o nieodpłatnej działalności organizacji pożytku publicznego. Obowiązek ten jest realizowany m.in. poprzez umożliwienie stowarzyszeniom i fundacjom bezpłatnego nadawania spotów prezentujących ich kampanie społeczne.

Prawo do bezpłatnej emisji spotów przysługuje organizacji, która:

  1. ma status organizacji pożytku publicznego,
  2. przygotuje dokumenty (wniosek o emisję, oświadczenie, metrykę) oraz odpowiednie nagranie,
  3. uzyska pozytywną opinię swojego spotu.

 

Proszę o zapoznanie się z poradnikiem „Pytania i odpowiedzi”. Odpowiada on na najczęściej zadawane pytania dotyczące zasad bezpłatnej emisji.

Poradnik wskazuje m.in.  jak powinno być skonstruowane nagranie, jakich treści należy unikać oraz jakie obowiązują standardy techniczne.

Poradnik - pytania i odpowiedzi

 

Poniżej znajdują się wzory dokumentów obowiązujących w procesie występowania o prawo do bezpłatnej emisji.

Należy je wydrukować, czytelnie wypełnić i wysłać na adres

 

Biuro Programowe
„kampanie społeczne”
Polskie Radio S.A.
Al. Niepodległości 77/85
00-977 Warszawa

 

Wniosek o bezpłatną emisję

Oświadczenie

Metryka

 

Regulamin rozpowszechniania audycji prezentujących kampanie społeczne przygotowanych i dostarczonych do Polskiego Radia S.A. przez organizacje pożytku publicznego

Regulamin