Konkurs Wieniawskiego - 2 dzień przesłuchań, sesja wieczorna [WIDEO]

Ostatnia aktualizacja: 10.10.2022 08:00
Trwają przesłuchania 16. Międzynarodowego Konkursu Skrzypcowego im. Henryka Wieniawskiego. Transmitujemy je na stronie internetowej Dwójki. Zapraszamy do wysłuchania i obejrzenia sesji wieczornej z 9 października.
Konkurs Wieniawskiego, etap I, dzień 2, sesja wieczorna
Konkurs Wieniawskiego, etap I, dzień 2, sesja wieczornaFoto: Mat. pras.

Zobacz wideo:

(You Tube 16. Międzynarodowego Konkursu Skrzypcowego im. H. Wieniawskiego)

9.10

I etap | sesja wieczorna:

16:00 Meruert Karmenova, Kazachstan
Christia Hudziy - piano

J. S. Bach – Grave & Fuga z Sonaty nr 2 a­-moll, BWV 1003
N. Paganini – Kaprys Es­-dur op. 1 nr 23
H. Wieniawski – Kaprys As-­dur op. 10 nr 7 La Cadenza
L. van Beethoven – Sonata nr 10 G­-dur, op. 96, cz. IV Poco Allegretto
H. Wieniawski – Fantazja na tematy z opery Ch. Gounoda Faust, op. 20

16:55 Maya Alexandra Kasprzak, Japonia / Niemcy / Polska
Michał Francuz - piano

N. Paganini – Kaprys Es-­dur op. 1 nr 17
H. Wieniawski – Kaprys A­-dur op. 10 nr 8 Le Chant du Bivouac
J. S. Bach – Grave & Fuga z Sonaty nr 2 a­-moll, BWV 1003
L. van Beethoven – Sonata nr 10 G-­dur, op. 96, cz. IV Poco Allegretto
H. Wieniawski – Wariacje na temat własny, op. 15

17:45 przerwa / intermission

18:10 Alexander Won-Ho Kim, Korea Południowa / Niemcy
Michał Francuz - piano

J. S. Bach – Grave & Fuga z Sonaty nr 2 a­-moll, BWV 1003
N. Paganini – Kaprys C­-dur op. 1 nr 11
H. Wieniawski – Kaprys As-­dur op. 10 nr 7 La Cadenza
L. van Beethoven – Sonata nr 10 G­-dur, op. 96, cz. IV Poco Allegretto
H. Wieniawski – Fantazja na tematy z opery Ch. Gounoda Faust, op. 20

19:05 Judyta Kluza-Sporniak, Polska
Grzegorz Skrobiński - piano

J. S. Bach – Grave & Fuga z Sonaty nr 2 a­-moll, BWV 1003
N. Paganini – Kaprys C­-dur op. 1 nr 11
H. Wieniawski – Kaprys As­-dur op. 10 nr 7 La Cadenza
L. van Beethoven – Sonata nr 10 G-­dur, op. 96, cz. IV Poco Allegretto
H. Wieniawski – Legenda, op. 17
H. Wieniawski – Scherzo­Tarantella g-­moll, op. 16

Zobacz rozmowę z Judyta Kluzą-Sporniak

[YouTube Dwójki]