X
Szanowny Użytkowniku
25 maja 2018 roku zaczęło obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Zachęcamy do zapoznania się z informacjami dotyczącymi przetwarzania danych osobowych w Portalu PolskieRadio.pl
1.Administratorem Danych jest Polskie Radio S.A. z siedzibą w Warszawie, al. Niepodległości 77/85, 00-977 Warszawa.
2.W sprawach związanych z Pani/a danymi należy kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych, e-mail: iod@polskieradio.pl, tel. 22 645 34 03.
3.Dane osobowe będą przetwarzane w celach marketingowych na podstawie zgody.
4.Dane osobowe mogą być udostępniane wyłącznie w celu prawidłowej realizacji usług określonych w polityce prywatności.
5.Dane osobowe nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy lub do organizacji międzynarodowej.
6.Dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat od dezaktywacji konta, zgodnie z przepisami prawa.
7.Ma Pan/i prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich poprawiania, przeniesienia, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania.
8.Ma Pan/i prawo do wniesienia sprzeciwu wobec dalszego przetwarzania, a w przypadku wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych do jej wycofania. Skorzystanie z prawa do cofnięcia zgody nie ma wpływu na przetwarzanie, które miało miejsce do momentu wycofania zgody.
9.Przysługuje Pani/u prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
10.Polskie Radio S.A. informuje, że w trakcie przetwarzania danych osobowych nie są podejmowane zautomatyzowane decyzje oraz nie jest stosowane profilowanie.
Więcej informacji na ten temat znajdziesz na stronach dane osobowe oraz polityka prywatności
Rozumiem
Reportaż

"Pomysł na Karpaty" - Hanna Bogoryja-Zakrzewska

Ostatnia aktualizacja: 18.02.2014 08:56
Wtorek, 18 lutego 2014, godz.21.14, Program1. Podkarpacie odwiedza rocznie 1 mln turystów a sąsiadującą Małopolskę aż 12 milionów. Już w 1993 roku powstał Euroregion Karpaty, który miał wspólnie promować kraje karpackie. Tak jednak się nie stało. Teraz dzięki dofinansowaniu ze Szwajcarii jest szansa na powstanie "Marki Karpackiej".
Audio

Wszystko co najlepsze: dobre hotele, tradycyjne jedzenie, karpackie wino, atrakcje turystyczne będzie pod jednym szyldem Karpaty sprzedawane w całej Europie. To może rozruszać gospodarkę w tym nieco zapomnianym kawałku Europy.
W tej chwili trwają przygotowania do powstania marki. Biznesmeni, hotelarze, rozmaite stowarzyszenia jeżdżą do Szwajcarii po inspiracje oraz by nawiązać kontakty a z drugiej strony inwestuje się pieniądze w rozwijanie lokalnej przedsiębiorczości.

Audycja współfinansowana przez Szwajcarię w ramach szwajcarskiego programu współpracy z nowymi krajami członkowskimi Unii Europejskiej, przygotowana we współpracy z Ministerstwem Infrastruktury i Rozwoju.


/

 

 

/


Ten artykuł nie ma jeszcze komentarzy, możesz być pierwszy!
aby dodać komentarz
brak

Czytaj także

"Pożegnanie z azbestem" - Alicja Grembowicz

Ostatnia aktualizacja: 11.02.2014 10:00
Wtorek, 11 lutego, godz. 21.14, Program 1. Eternit - nieodłączny element krajobrazu PRL-owskiej Polski, powoli odchodzi w zapomnienie.
rozwiń zwiń

Czytaj także

„Dokumenty do kontroli” – reportaż Urszuli Żółtowskiej–Tomaszewskiej i Jana Kasi

Ostatnia aktualizacja: 12.02.2014 10:00
Środa, 12 lutego, godz. 18.14, Program 1. Czy na naszych drogach jest bezpiecznie? Statystyki mówią, że nie.
rozwiń zwiń