Reportaż

"Pomysł na Karpaty" - Hanna Bogoryja-Zakrzewska

Ostatnia aktualizacja: 18.02.2014 08:56
Wtorek, 18 lutego 2014, godz.21.14, Program1. Podkarpacie odwiedza rocznie 1 mln turystów a sąsiadującą Małopolskę aż 12 milionów. Już w 1993 roku powstał Euroregion Karpaty, który miał wspólnie promować kraje karpackie. Tak jednak się nie stało. Teraz dzięki dofinansowaniu ze Szwajcarii jest szansa na powstanie "Marki Karpackiej".
Audio

Wszystko co najlepsze: dobre hotele, tradycyjne jedzenie, karpackie wino, atrakcje turystyczne będzie pod jednym szyldem Karpaty sprzedawane w całej Europie. To może rozruszać gospodarkę w tym nieco zapomnianym kawałku Europy.
W tej chwili trwają przygotowania do powstania marki. Biznesmeni, hotelarze, rozmaite stowarzyszenia jeżdżą do Szwajcarii po inspiracje oraz by nawiązać kontakty a z drugiej strony inwestuje się pieniądze w rozwijanie lokalnej przedsiębiorczości.

Audycja współfinansowana przez Szwajcarię w ramach szwajcarskiego programu współpracy z nowymi krajami członkowskimi Unii Europejskiej, przygotowana we współpracy z Ministerstwem Infrastruktury i Rozwoju.


/

 

 

/


Ten artykuł nie ma jeszcze komentarzy, możesz być pierwszy!
aby dodać komentarz
brak

Czytaj także

"Pożegnanie z azbestem" - Alicja Grembowicz

Ostatnia aktualizacja: 11.02.2014 10:00
Wtorek, 11 lutego, godz. 21.14, Program 1. Eternit - nieodłączny element krajobrazu PRL-owskiej Polski, powoli odchodzi w zapomnienie.
rozwiń zwiń

Czytaj także

„Dokumenty do kontroli” – reportaż Urszuli Żółtowskiej–Tomaszewskiej i Jana Kasi

Ostatnia aktualizacja: 12.02.2014 10:00
Środa, 12 lutego, godz. 18.14, Program 1. Czy na naszych drogach jest bezpiecznie? Statystyki mówią, że nie.
rozwiń zwiń