X
Szanowny Użytkowniku
25 maja 2018 roku zaczęło obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Zachęcamy do zapoznania się z informacjami dotyczącymi przetwarzania danych osobowych w Portalu PolskieRadio.pl
1.Administratorem Danych jest Polskie Radio S.A. z siedzibą w Warszawie, al. Niepodległości 77/85, 00-977 Warszawa.
2.W sprawach związanych z Pani/a danymi należy kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych, e-mail: iod@polskieradio.pl, tel. 22 645 34 03.
3.Dane osobowe będą przetwarzane w celach marketingowych na podstawie zgody.
4.Dane osobowe mogą być udostępniane wyłącznie w celu prawidłowej realizacji usług określonych w polityce prywatności.
5.Dane osobowe nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy lub do organizacji międzynarodowej.
6.Dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat od dezaktywacji konta, zgodnie z przepisami prawa.
7.Ma Pan/i prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich poprawiania, przeniesienia, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania.
8.Ma Pan/i prawo do wniesienia sprzeciwu wobec dalszego przetwarzania, a w przypadku wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych do jej wycofania. Skorzystanie z prawa do cofnięcia zgody nie ma wpływu na przetwarzanie, które miało miejsce do momentu wycofania zgody.
9.Przysługuje Pani/u prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
10.Polskie Radio S.A. informuje, że w trakcie przetwarzania danych osobowych nie są podejmowane zautomatyzowane decyzje oraz nie jest stosowane profilowanie.
Więcej informacji na ten temat znajdziesz na stronach dane osobowe oraz polityka prywatności
Rozumiem
Reportaż

"Małymi krokami" - reportaż Urszuli Żółtowskiej-Tomaszewskiej

Ostatnia aktualizacja: 07.11.2019 15:30
Audio
  • Małymi krokami – reportaż Urszuli Żółtowskiej-Tomaszewskiej
Poprawianie estetyki poznańskiej starówki - działania zwiazane z ujednoliceniem szyldów i reklam.
Poprawianie estetyki poznańskiej starówki - działania zwiazane z ujednoliceniem szyldów i reklam.Foto: fot. Urszula Żółtowska-Tomaszewska

Powoli z  przestrzeni publicznej znika nadmiar reklam. Wszystkie duże polskie miasta pracują nad swoimi kodeksami reklamowymi, które mają ograniczyć chaos w przestrzeni. Taką możliwość daje im ustawa krajobrazowa. W centrach miast nikt już nie chce tolerować szpecących szyldów i nadmiaru reklam w oknach wystawowych. W wielu miastach podjęto rozmowy z przedsiębiorcami na ten temat. Nie jest to łatwe zadanie, ale jak zmienia się przestrzeń w wyniku współpracy rad miasta z właścicielami firm i sklepów, można zobaczyć na właśnie otwartej wystawie w Poznaniu, która pokazuje stan witryn przed i po zmianie. O wyglądzie "przed" chciałoby się zapomnieć....

Ten artykuł nie ma jeszcze komentarzy, możesz być pierwszy!
aby dodać komentarz
brak

Czytaj także

W zdrowym ciele zdrowy duch!

Ostatnia aktualizacja: 09.10.2019 19:00
Na promenadzie w Gdyni każdego wczesnego ranka ludzie biegają, korzystają z siłowni na świeżym powietrzu, jeżdżą na rolkach i deskorolkach.
rozwiń zwiń