Na przykład kobieta w czarnym, żałobnym stroju oparta o trumnę z odsłoniętymi nogami w pończochach, a w podpisie słowa księdza Jana Twardowskiego - "Śpieszmy się kochać ludzi, bo tak szybko odchodzą". - Co wspólnego z rajstopami ma ksiądz Twardowski - skarży się w cyklu Jedynki "Głos za głos" jeden ze słuchaczy. A może "Kac Vegas? Scenariusz pisany przez Żytnią" – hasło pojawiło się na Facebooku jednego z producentów wódki. Umieścił je pod fotografią, która przedstawia ofiarę działań milicji i ZOMO z Lubina w 1982 roku.
Słuchaj i czytaj więcej >>>
Głos za głos - wyraź opinię w ważnej sprawie
Dlaczego niektóre reklamy są aż tak głupie? - Wydaje się, że wynika to z dostosowania się do odbiorcy. Ci którzy tworzą reklamy uważają, że jesteśmy głupsi niż w rzeczywistości. Najbardziej denerwuje mnie, że są one pozbawione fantazji, łopatologiczne, nudne i powtarzalne. Ale przez to pewnie też skuteczne - tłumaczyła w Jedynce psycholog Agnieszka Blechart.
Bulwersują nie tylko billboardy krzyczące na rogu każdej ulicy, czy pojawiające się w mediach elektronicznych spoty. Chodzi też o ulotki wylewające się ze skrzynek pocztowych, albo telefony z tzw. superofertami, np. o godz. 7.00 w sobotę. Zdarzają się też jednak reklamy o walorach artystycznych...
W cyklu "Głos za głos" rozmawiamy bez polityki i bez obrażania. Zapraszamy do udziału w dyskusji od poniedziałku do czwartku po godz. 10.00. Telefon do studia: (22) 645 22 66. Nowy temat dyskusji można zgłosić także pod numerem (22) 645 26 26. Do dyspozycji słuchaczy są także pozostałe kanały komunikacji: nr sms 71 151 oraz profil radiowej Jedynki na facebooku.
***
Tytuł audycji: Cztery pory roku
Prowadzą: Roman Czejarek, Karolina Rożej
Gość: Agnieszka Blechart (psycholog)
Godzina emisji: 10.10
Data emisji: 29.10.2015
tj/pg