Polskie Radio

W reklamie wszystkie chwyty dozwolone?

Ostatnia aktualizacja: 27.01.2016 07:35
Zapraszamy do dyskusji na temat polskiego rynku reklamowego. Czekamy na państwa spostrzeżenia i opinie.
W reklamie wszystkie chwyty dozwolone?
Foto: East News/Glow Images

Naszym ekspertem w cyklu "Głos za głos" będzie Jerzy Minorczyk z polskiego oddziału Międzynarodowego Stowarzyszenia Reklamy. Porozmawiamy o etycznych aspektach reklamy, aktach prawnych, które regulują ten rynek w naszym kraju oraz różnicach między polskim a zagranicznym rynkiem reklamowym.

Czym jest reklama podprogowa i czy gdziekolwiek jest dopuszczalna? O tym o godz. 10.10. Czekamy na opinie słuchaczy: telefon do studia 22 645 22 66. Skorzystać można również z innych kanałów komunikacji: nr SMS 71 151 oraz poprzez profil radiowej Jedynki na Facebooku.

Porozmawiamy także o tym, jak dbać o serce po czterdziestce - w pierwszej godzinie audycji gościem będzie kardiolog dr Jacek Woźniak z Instytutu Kardiologii w Warszawie - oraz udamy się w podróż do Iranu. Po godz. 11 odwiedzi nas Marcin Wesołowski, podróżnik, autor przewodnika po Iranie i bloga "Wojażer"

***

Na audycję "Cztery pory roku" w czwartek (28.01) w godz. 9.10-12.00 zapraszają Roman Czejarek i Bogdan Sawicki.

asz/ag

Czytaj także

Internauci wykończą media papierowe?

Ostatnia aktualizacja: 13.04.2015 15:09
- Do kilkunastu procent rocznie spada sprzedaż tytułów w Polsce - mówił w Jedynce dziennikarz Piotr Pacewicz. Jakie są tego konsekwencje?
rozwiń zwiń
Czytaj także

Reklama - pochwała głupoty czy sztuka?

Ostatnia aktualizacja: 29.10.2015 15:00
Niektórzy twórcy reklam z premedytacją balansują na granicy dobrego smaku, kontrowersji, łamania tabu. Zwykle jednak im się to opłaca, bo wywołują poruszenie, tzw. szum, "mówi się o nich".
rozwiń zwiń