Polskie Radio
Section05
reklama

Reklama Tigera to ustawka? Komentarze

Producent napojów energetyzujących Tiger Energy Drink opublikował pierwszego sierpnia na oficjalnym profilu na Instagramie grafikę przedstawiającą wyciągnięty środkowy palec i podpis "Chrzanić to, co było. Ważne to, co będzie". Reklama zniknęła po kilku dniach, po wielu negatywnych komentarzach internautów. O wolności słowa w reklamie i dziennikarstwie rozmawiali w audycji Debata Poranka Jarosław Włodarczyk (Press Club Polska) i Mirosław Skowron (Super Express).
Zobacz więcej na temat:  reklama reklama w internecie Powstanie Warszawskie media rocznica

Skandaliczną reklamą obrazili powstańców, teraz przepraszają

1 sierpnia na społecznościowych profilach napoju "Tiger" zamieszczono grafikę ze środkowym palcem i podpisem: "1 sierpnia. Dzień Pamięci. Chrzanić to, co było. Ważne, to co będzie". Reklama wywołała wielkie poruszenie internautów, którzy zapowiedzieli bojkot marki. Firma w odpowiedzi przelała kwotę 500 tys. złotych na konto Światowego Związku Żołnierzy AK.
Zobacz więcej na temat:  Powstanie Warszawskie HISTORIA reklama POLSKA