Opis |
Jak wynika z raportu "Migracje zarobkowe Polaków" opublikowanego przez firmę Work Service tylko 12% potencjalnie aktywnych lub aktywnych zawodowo rodaków rozważa taki wyjazd w ciągu najbliższego roku. Ten najniższy w historii badania wynik związany jest z wyraźną poprawą na rynku pracy. Na zmniejszenie się liczby chętnych do wyjazdów wpływ ma również niestabilna sytuacja w Europie oraz decyzja o Brexicie. Kampania reklamowa dla Federacji Polskich Banków Żywności ma uświadomić Polakom, czym zajmuje się ta organizacja. Ma też pokazać, że wsparcie finansowe jest dla niej równie ważne, jak wsparcie podczas zbiórek żywności. Dzięki zebranym funduszom BŻ mogą sprawnie dystrybuować żywność wśród potrzebujących. Przeprowadzony w laboratorium eksperyment dowiódł, że słuchanie muzyki podczas jedzenia czekolady wpływa na nasze odczucia.
|