Opis |
W audycji Pierwsze Słyszę powiemy o tym, że czołowe brytyjskie wytwórnie stają murem za ekologią, przystąpiły one do Music Climate Pact. To nowa inicjatywa zobowiązująca się do osiągnięcia zerowej emisji dwutlenku węgla do 2050 roku. Będzie też o modzie. Branża mody musi się jeszcze bardzo zmienić, aby zmniejszyć swój szkodliwy wpływ na środowisko oraz ludzi - swoich pracowników i konsumentów. Rośnie jednak świadomość zmiany, która jest niezbędna. Rok 2021 może i nie był idealny, ale przyniósł za sobą kilka pozytywnych zmian. Po 7 o kaczkomatach, które pojawiły się w ostatnim czasie w kilku polskich miastach. Są m.in. w Warszawie, Pruszkowie, Iławie, Giżycku. Niedawno budki ze specjalnie przygotowaną karmą dla kaczek stanęły też w Gdyni. Po godzinie 8 o foodsharing jako postanowieniu noworocznym, którego będziemy się trzymać i do którego będzie nas zachęcał Mateusz Kowalczyk twórca aplikacji foodsi.
|