Czwórka Blog - baner
BLOG - Czwórka - Muzyczny

SZA dyrektorką artystyczną kultowej streetwearowej marki

Ostatnia aktualizacja: 18.08.2025 11:32
Nowy rozdział w karierze wokalistki.
SZA
SZAFoto: Sony Music Entertainment Poland/mat. prasowe

Legendarna marka Vans nawiązała wieloletnie partnerstwo z jedną z najważniejszych postaci współczesnej muzyki i stylu - SZA. Ceniona artystka obejmuje funkcję dyrektorki artystycznej i będzie współtworzyć kolekcje oraz kampanie marki, łącząc własne wizje z charakterem Vans.

Przedstawiciele firmy podkreślają, jak ważna jest dla Vans umiejętność dotarcia SZA do młodego odbiorcy i nawiązania z nim dialogu. Marka uważa, że artystka idealnie wpisuje się w ikoniczne hasło "Off the Wall".

Wyświetl ten post na Instagramie

Post udostępniony przez vans (@vans)

- W Vans czuję się wolna. Knu Skools i inne modele noszę od lat. Niosą one wartości, z którymi się utożsamiam. Jako dyrektorka artystyczna mam misję pokazać, że radość, wspólnota, kreatywność i moda wciąż się przenikają. Że człowieczeństwo, kultura i więź nadal pozostają dla nas otwarte. Nauczyłam się, że odwaga i ciekawość są lekarstwem na niepewność - to styl życia, a Vans wspiera właśnie tego ducha. Stoją tam, gdzie ja stoję, i mam zaszczyt zaprosić całą masę ludzi, by stanęli z nami Off the Wall - tłumaczy SZA.

Pierwsza kampania "VANSZA" skupia się na jednym z ulubionych modeli wokalistki - wspomnianym Knu Skool w klasycznej kolorystyce black/white. Model zaprezentowany blisko trzy dekady temu otrzymał grubszy język, trójwymiarowy ikoniczny wzór z boku i masywne sznurówki. Kolejne kooperacje już niebawem.