Українська Служба
Додати як бажане джерело в Google

Додайте нас до пріоритетних джерел у Google, щоб наші новини відображалися у Вас на початку результатів пошуку.

30 квітня — кінцевий термін подання податкової декларації

24.04.2026 09:00
30 квітня — кінцевий термін подання податкової декларації до Податкової служби. Податкова радить це зробити черех послугу «Твій e-PIT».
Ілюстративне фотоCC0 Domena publiczna

Хто ще не подав у Польщі податкової декларації, мають поспішати. 30 квітня — кінцевий термін подання податкової декларації за попередній рік до податкової служби.

Юстина Пасечинська, речниця Національної податкової адміністрації, закликає всіх, хто ще не подав податкову декларацію, скористатися послугою «Твій e-PIT»:

«Оскільки там уже маємо попередню податкову декларацію. Таку декларацію підготувала Державна податкова адміністрація. Тож треба її перевірити, доповнити податкові пільги чи відрахування й скласти. Якщо не будемо готувати жодних змін у підготовленій декларації, то потрібно пам’ятати, що 30 квітня о 24 годині така декларація буде автоматично затверджена й прийнята як складена».

Юстина Пасечинська додала, що декларації також можна подати в паперовому вигляді, наприклад, поштою. Однак вона наголосила, що послуга «Твій e-PIT» набагато зручніша та гарантує швидше повернення податку:

«Усе-таки скласти в електронній формі не лише з огляду на швидку й вигідну форму. Платники податку, які розрахуються електронно через послугу "Твій e-PIT" отримають повернення податку протягом 45 днів. У випадку паперової декларації термін повернення становить до трьох місяців».

На сьогодні платники податків подали понад 13 мільйонів декларацій з податку на прибуток. Більшість із них — майже сім мільйонів — були подані через послугу «Твій e-PIT».

IAR/С.Ч.

Побач більше на цю тему: податки Польща