Prezydentowa Anna Komorowska, która zainaugurowała kampanię podkreślała, że wobec nienawiści nie możemy być obojętni. "Musimy reagować, żeby niezgoda na nienawiść była głośniejsza od nienawiści. Słowa mogą być bardziej raniące niż najbardziej wyrafinowane i okrutne narzędzie" - powiedziała.
Jak wyjaśnia Łukasz Wojtasik z Fundacji Dzieci Niczyje, kampania mówi językiem żartobliwym o rzeczach bardzo poważnych: potrzebie poczucia bezpieczeństwa i problemie agresji."Z jednej strony chcemy zniechęcić osoby hejtujące innych, chcemy pokazać, że to nie jest w porządku, że to jest nieumiejętne radzenie sobie z własnymi problemami. Z drugiej strony to jest komunikat dla tych, którzy doświadczają hejtowania "Nie przejmujcie sie tymi opiniami. Róbcie swoje, bo to nie jest o was - to jest o nich" - mówi Łukasz Wojtasik.
IAR