X
Szanowny Użytkowniku
25 maja 2018 roku zacznie obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Zachęcamy do zapoznania się z informacjami dotyczącymi przetwarzania danych osobowych w Portalu PolskieRadio.pl
1.Administratorem Danych jest Polskie Radio S.A. z siedzibą w Warszawie, al. Niepodległości 77/85, 00-977 Warszawa.
2.W sprawach związanych z Pani/a danymi należy kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych, e-mail: iod@polskieradio.pl, tel. 22 645 34 03.
3.Dane osobowe będą przetwarzane w celach marketingowych na podstawie zgody.
4.Dane osobowe mogą być udostępniane wyłącznie w celu prawidłowej realizacji usług określonych w polityce prywatności.
5.Dane osobowe nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy lub do organizacji międzynarodowej.
6.Dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat od dezaktywacji konta, zgodnie z przepisami prawa.
7.Ma Pan/i prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich poprawiania, przeniesienia, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania.
8.Ma Pan/i prawo do wniesienia sprzeciwu wobec dalszego przetwarzania, a w przypadku wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych do jej wycofania. Skorzystanie z prawa do cofnięcia zgody nie ma wpływu na przetwarzanie, które miało miejsce do momentu wycofania zgody.
9.Przysługuje Pani/u prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
10.Polskie Radio S.A. informuje, że w trakcie przetwarzania danych osobowych nie są podejmowane zautomatyzowane decyzje oraz nie jest stosowane profilowanie.
Więcej informacji na ten temat znajdziesz na stronach dane osobowe oraz polityka prywatności
Rozumiem
Informacyjna Agencja Radiowa

"Przytul Hejtera" - kampania przeciw nienawiści w sieci

Ostatnia aktualizacja: 16.04.2015 15:36
Lepiej "hagować" niż "hejtować", czyli przytulać niż nienawidzić. Tak radzą twórcy kampanii przeciw nienawiści w internecie. Akcję "Przytul hejtera". współorganizują portal społecznościowy Facebook i Fundacja Dzieci Niczyje.
Przytul Hejtera -  kampania przeciw nienawiści w sieci
Foto: flickr/jeroenbennink

Prezydentowa Anna Komorowska, która zainaugurowała kampanię  podkreślała, że wobec nienawiści nie możemy być obojętni. "Musimy reagować, żeby niezgoda na nienawiść była głośniejsza od nienawiści. Słowa mogą być bardziej raniące niż najbardziej wyrafinowane i okrutne narzędzie" - powiedziała.   
Jak wyjaśnia Łukasz Wojtasik z Fundacji Dzieci Niczyje, kampania mówi językiem żartobliwym o rzeczach bardzo poważnych: potrzebie poczucia bezpieczeństwa i problemie agresji."Z jednej strony  chcemy zniechęcić osoby  hejtujące innych, chcemy pokazać, że to nie jest w porządku, że to jest nieumiejętne radzenie sobie z własnymi problemami.  Z drugiej strony to jest komunikat  dla tych, którzy doświadczają hejtowania "Nie przejmujcie sie tymi opiniami. Róbcie swoje, bo to nie jest o was - to jest o nich" - mówi Łukasz Wojtasik.
IAR