88 klawiszy 10 maja godz. 18:00

Zdj. ilustracyjne
Zdj. ilustracyjneFoto: Shutterstock/nomadlaura
O Audycji

88 klawiszy 10 maja godz. 18:00

88 klawiszy - tyle ich ma współczesny fortepian. Po kilku sezonach spotykania się przy klawiaturze fortepianu historycznego w jego najrozmaitszych wcieleniach, odmianach i brzmieniowych odsłonach, pora do wykonawczej panoramy dołączyć postacie tych pianistów, którzy z dawnym instrumentem nie chcieli albo nie mogli mieć do czynienia.

Prowadzący:

Goście:

Data emisji:

Playlista
  • CHOPIN Piesn op. 74 nr 2 Wiosna - Justin Taylor - Piesn op. 74 nr 2 Wiosna (Version for Piano)
  • BACH Preludium i fuga g-moll WtK II, BWV 885 I. P - Preludium i fuga g-moll WtK II, BWV 885 I. Prelude
  • - AMON Sonate C-Dur für Klavier und Flöte WoO 9 No.
  • HERITTE-VIARDOT Kwartet fortepianowy A-dur nr 1 op - Kwartet fortepianowy A-dur nr 1 op. 9 Im Sommer II
  • CPE BACH Fantasia fis-moll Wq. 67_ III. Adagio - A - Fantasia in F-Sharp Minor, Wq. 67_ III. Adagio - A
  • JOHANN CHRISTIAN BACH Sonatas No. 3 C-dur Op. 16 I - Sonatas No. 3 in C Major, Op. 16 II. Tempo di Minu
  • BELLINI Norma Akt I Scena 1 Casta Diva - Justin Ta - Norma - Akt I Scena 1 Casta Diva (Arr. for Piano b
  • CHOPIN Preludium op. 28 nr 23 F-dur. Moderato - Ju - Preludium op. 28 nr 23 F-dur. Moderato
  • CHOPIN Preludium op. 28 nr 18 f-moll. Molto allegr - Preludium op. 28 nr 18 f-moll. Molto allegro
  • CHOPIN Preludium op. 28 nr 20 c-moll. Largo - Just - Preludium op. 28 nr 20 c-moll.
  • CHOPIN Nokturn nr 21 c-moll op. Posth. - Justin Ta - 18 Nokturn nr 21 c-moll op. Posth. - Justin Taylor
  • CHOPIN Preludium op. 28 nr 2 a-moll. Lento - Justi - Preludium op. 28 nr 2 a-moll. Lento
  • CHOPIN Preludium op. 28 nr 3 G-dur. Vivace - Justi - Preludium op. 28 nr 3 G-dur. Vivace
  • CHOPIN Preludium op. 28 nr 4 e-moll. Largo - Justi - Preludium op. 28 nr 4 e-moll. Largo
  • CHOPIN Nokturn nr 19 e-moll op. 72 nr 1 - Justin T - Nokturn nr 19 e-moll op. 72 nr 1
  • CHOPIN Contredanse Ges-dur - Justin Taylor - Contredanse Ges-dur B. 17