Dwójka Polskie Radio. Jesteś na miejscu

Ostatnia aktualizacja: 20.11.2013 16:33
Nowy Jork, Londyn, Paryż, Berlin, Warszawa. Na całym świecie kultura pulsuje rytmem. Wystarczy tylko włączyć Dwójkę. Poznaj nową kampanię promocyjną Programu 2 Polskiego Radia!
Dwójka Polskie Radio. Jesteś na miejscu
Foto: mat. promocyjne

Odbiorcy Dwójki to osoby zawsze "będące na miejscu" - dzięki Programowi 2 słuchacze są obecni wszędzie tam, gdzie rozgrywają się największe światowe wydarzenia kulturalne. Unikatowe nagrania koncertów, transmisje z najważniejszych sal i teatrów operowych świata, relacje i audycje zapewniają słuchaczom Dwójki bezpośredni, żywy kontakt z kulturą. Udział w spocie Pawła Huelle podkreśla nierozerwalny związek Programu 2 ze wszystkim, co najlepsze w kulturze, oraz prestiż, jakim od lat cieszy się Dwójka w świecie twórców.