X
Szanowny Użytkowniku
25 maja 2018 roku zaczęło obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Zachęcamy do zapoznania się z informacjami dotyczącymi przetwarzania danych osobowych w Portalu PolskieRadio.pl
1.Administratorem Danych jest Polskie Radio S.A. z siedzibą w Warszawie, al. Niepodległości 77/85, 00-977 Warszawa.
2.W sprawach związanych z Pani/a danymi należy kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych, e-mail: iod@polskieradio.pl, tel. 22 645 34 03.
3.Dane osobowe będą przetwarzane w celach marketingowych na podstawie zgody.
4.Dane osobowe mogą być udostępniane wyłącznie w celu prawidłowej realizacji usług określonych w polityce prywatności.
5.Dane osobowe nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy lub do organizacji międzynarodowej.
6.Dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat od dezaktywacji konta, zgodnie z przepisami prawa.
7.Ma Pan/i prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich poprawiania, przeniesienia, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania.
8.Ma Pan/i prawo do wniesienia sprzeciwu wobec dalszego przetwarzania, a w przypadku wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych do jej wycofania. Skorzystanie z prawa do cofnięcia zgody nie ma wpływu na przetwarzanie, które miało miejsce do momentu wycofania zgody.
9.Przysługuje Pani/u prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
10.Polskie Radio S.A. informuje, że w trakcie przetwarzania danych osobowych nie są podejmowane zautomatyzowane decyzje oraz nie jest stosowane profilowanie.
Więcej informacji na ten temat znajdziesz na stronach dane osobowe oraz polityka prywatności
Rozumiem

Gry komputerowe mogą... i mają uzależniać

Ostatnia aktualizacja: 08.01.2015 17:07
Eksperci badający rynek zauważają, że producenci gier komputerowych sięgają po niebezpieczne środki.
Audio
Gry komputerowe mogą... i mają uzależniać
Foto: Glow Images/East News

Chińscy i amerykańscy naukowcy zbadali zmiany, jakie zachodzą w mózgach osób uzależnionych od internetu. Obserwowano młodzież spędzającą w sieci około 10 godzin dziennie przez 6 dni w tygodniu. Okazało się, że uczestnicy testów mają zmniejszone niektóre obszary mózgu nawet od 10 do 20 proc.
Producenci gier sięgają po niebezpieczne środki, konstruując komputerowe strzelanki, przygodówki czy strategie. Mówi się, że popularna praktyka to zatrudnianie ekspertów od uzależnień, którzy pomagają tak wymyślić grę, żeby łapała użytkownika w sidła. - Stoi za tym cała teoria zwana "grywalizacją" - mówi Bartłomiej Dramczyk z magazynu "Pixel".

***

Tytuł audycji: Cyber Trójka

Prowadził: Damian Kwiek

Gość: Bartłomiej Dramczyk

Data emisji: 8.01.2015

Godzina emisji: 16.50

(mp,iwo)

Czytaj także

Bitcoin - internetowa waluta podbija świat

Ostatnia aktualizacja: 14.11.2014 18:35
Internetową walutą można płacić w 82 miejscach w świecie realnym. W Warszawie jest ich 23.
rozwiń zwiń

Czytaj także

Crowdfunding - niech internet pomoże ci zaistnieć

Ostatnia aktualizacja: 29.11.2014 14:58
Drukarki 3D i reaktywacja magazynu o grach komputerowych - to przykłady polskich projektów sfinansowanych ze zbiórki funduszy w internecie.
rozwiń zwiń

Czytaj także

Jaka jest przyszłość sztucznej inteligencji?

Ostatnia aktualizacja: 02.01.2015 18:08
Nadzieje, lęki, wyobrażenia dotyczące ewentualnego zastosowania... To wszystko dotyczy sztucznej inteligencji.
rozwiń zwiń