X
Szanowny Użytkowniku
25 maja 2018 roku zaczęło obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Zachęcamy do zapoznania się z informacjami dotyczącymi przetwarzania danych osobowych w Portalu PolskieRadio.pl
1.Administratorem Danych jest Polskie Radio S.A. z siedzibą w Warszawie, al. Niepodległości 77/85, 00-977 Warszawa.
2.W sprawach związanych z Pani/a danymi należy kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych, e-mail: iod@polskieradio.pl, tel. 22 645 34 03.
3.Dane osobowe będą przetwarzane w celach marketingowych na podstawie zgody.
4.Dane osobowe mogą być udostępniane wyłącznie w celu prawidłowej realizacji usług określonych w polityce prywatności.
5.Dane osobowe nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy lub do organizacji międzynarodowej.
6.Dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat od dezaktywacji konta, zgodnie z przepisami prawa.
7.Ma Pan/i prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich poprawiania, przeniesienia, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania.
8.Ma Pan/i prawo do wniesienia sprzeciwu wobec dalszego przetwarzania, a w przypadku wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych do jej wycofania. Skorzystanie z prawa do cofnięcia zgody nie ma wpływu na przetwarzanie, które miało miejsce do momentu wycofania zgody.
9.Przysługuje Pani/u prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
10.Polskie Radio S.A. informuje, że w trakcie przetwarzania danych osobowych nie są podejmowane zautomatyzowane decyzje oraz nie jest stosowane profilowanie.
Więcej informacji na ten temat znajdziesz na stronach dane osobowe oraz polityka prywatności
Rozumiem

"I Love Radio" w Trójce!

Ostatnia aktualizacja: 11.04.2018 13:00
11 kwietnia, w Polski Dzień Radia, na antenach Polskiego Radia między godziną 8.00 a 8.30 wyemitowany zostanie specjalny charytatywny blok reklamowy. W tym dniu przygotowaliśmy wyjątkowe audycje oraz konkursy i zabawy dla słuchaczy.
Audio
  • Przemysław Bluszcz: moja przygoda z radiem zaczęła się od Listy Przebojów Trójki (Zapraszamy do Trójki - ranek)
  • Maria Seweryn: mam wyjątkowy sentyment do Teatru Polskiego Radio (Do południa/Trójka)
  • Krzysztof Gosztyła: moje radio jest jak najlepsze antidotum na samotność (Do południa/Trójka)
  • Rafał Królikowski: radio daje niezwykłą intymność (Muzyczna poczta UKF)
  • Andrzej Mastalerz: praca w radiu to dla mnie przyjemność i duży zaszczyt (Magazynek/Trójka)
  • Grażyna Barszczewska: święto radia jest moim świętem (Zapraszamy do Trójki - popołudnie)
Dla słuchaczy mamy kubki i koszulki z napisem akcji I LoveRadio
Dla słuchaczy mamy kubki i koszulki z napisem akcji "I LoveRadio"Foto: Polskie Radio

I Love Radio to wspólna akcja pięciu największych nadawców w Polsce, której celem jest popularyzacja radia jako efektywnego medium reklamowego. W Polski Dzień Radia, na antenach konkurujących na co dzień ze sobą grup radiowych, został wyemitowany wspólny Charytatywny Blok Reklamowy. Specjalny blok reklamowy pojawił się w tym samym czasie na antenach nadawców zrzeszonych w projekcie I Love Radio, a więc w 164 rozgłośniach ogólnopolskich, ponadregionalnych i lokalnych. Spoty reklamowe usłyszeliśmy w porannych pasmach stacji, pomiędzy godziną godz. 8.00 a 8.30.

Całkowity dochód ze sprzedaży reklam w bloku charytatywnym przekazany zostanie na rzecz Stowarzyszenia Rodziców i Przyjaciół Dzieci z Wadą Słuchu w Krośnie, które pomaga przywracać dzieciom słuch i integrować je ze środowiskiem, aby w przyszłości mogły funkcjonować na równi ze słyszącymi. 

W tym szczególnym dla radia dniu na antenach Polskiego Radia nie zabrakło specjalnych audycji oraz konkursów i zabaw z nagrodami. 

W Trójce przez cały dzień prozę na temat radia czytali: Grażyna Barszczewska, Maria Seweryn, Andrzej Mastalerz, Przemysław Bluszcz, Rafał Królikowski oraz Krzysztof Gosztyła. Na słuchaczy w porannym i popołudniowym programie "Zapraszamy do Trójki" oraz w audycji "Do południa" czekały będą zestawy kubków i koszulek z nazwą akcji "I Love Radio". Nagrania  przygotowała Natalia Grzeszczyk.