X
Szanowny Użytkowniku
25 maja 2018 roku zaczęło obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Zachęcamy do zapoznania się z informacjami dotyczącymi przetwarzania danych osobowych w Portalu PolskieRadio.pl
1.Administratorem Danych jest Polskie Radio S.A. z siedzibą w Warszawie, al. Niepodległości 77/85, 00-977 Warszawa.
2.W sprawach związanych z Pani/a danymi należy kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych, e-mail: iod@polskieradio.pl, tel. 22 645 34 03.
3.Dane osobowe będą przetwarzane w celach marketingowych na podstawie zgody.
4.Dane osobowe mogą być udostępniane wyłącznie w celu prawidłowej realizacji usług określonych w polityce prywatności.
5.Dane osobowe nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy lub do organizacji międzynarodowej.
6.Dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat od dezaktywacji konta, zgodnie z przepisami prawa.
7.Ma Pan/i prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich poprawiania, przeniesienia, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania.
8.Ma Pan/i prawo do wniesienia sprzeciwu wobec dalszego przetwarzania, a w przypadku wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych do jej wycofania. Skorzystanie z prawa do cofnięcia zgody nie ma wpływu na przetwarzanie, które miało miejsce do momentu wycofania zgody.
9.Przysługuje Pani/u prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
10.Polskie Radio S.A. informuje, że w trakcie przetwarzania danych osobowych nie są podejmowane zautomatyzowane decyzje oraz nie jest stosowane profilowanie.
Więcej informacji na ten temat znajdziesz na stronach dane osobowe oraz polityka prywatności
Rozumiem

O technologiach językiem biznesu na MIT SMRP Congress Digital Leadership and Technology w Warszawie

Ostatnia aktualizacja: 11.06.2019 13:00
Ponad pięciuset uczestników, prawie 30 prelegentów, dwie ścieżki tematyczne i najnowsze trendy z pogranicza technologii i biznesu – taki będzie pierwszy MIT Sloan Management Review Congress Digital Leadership and Technology.
Zdjęcie ilustracyjne
Zdjęcie ilustracyjneFoto: crystal710/Pixabay.com

Wydarzenie organizowane przez firmę ICAN Institute odbędzie się już 13 czerwca na Stadionie Legii Warszawa.

Firma ICAN Institute, działająca od 1996 r., to lider na polskim rynku szkoleń dedykowanych managerom oraz wydawca "Harvard Business Review Polska". Jako rozpoznawalna marka ciesząca się zaufaniem liderów biznesu, dzieli się wiedzą pochodzącą z rzetelnych i prestiżowych źródeł. Doświadczenie w tym zakresie zostało docenione przez redakcję i wydawcę amerykańskiego tytułu "MIT Sloan Management Review", którzy zdecydowali, że pierwsza europejska edycja magazynu powstanie właśnie w Polsce. Jej premiera odbędzie się w czasie MIT Sloan Management Review Congress – najważniejszego wydarzenia biznesowo-technologicznego w Europie Środkowo-Wschodniej. To także pierwsza inicjatywa, która umożliwi zdobywanie wiedzy bezpośrednio od ekspertów z zakresu transferu technologii do świata biznesu.

Liderzy chcą wiedzieć więcej

W dobie Przemysłu 4.0 technologia stała się nie tylko przydatnym narzędziem pomocnym w prowadzeniu biznesu, ale kluczem do dalszego rozwoju. Wiedzą o tym także przedsiębiorcy. Jak mówi Paul Michelman, redaktor naczelny "MIT Sloan Management Review", "Jesteśmy zachwyceni sprowadzeniem "MIT Sloan Management Review" do Polski. Z uwagi na to, że technologie cyfrowe zasadniczo zmieniają praktykę zarządzania, potrzeba świeżych, opartych na dowodach pomysłów dla liderów na całym świecie nigdy nie była tak pilna".

Jego słowa znajdują potwierdzenie w badaniu przeprowadzonym przez ICAN Research w styczniu 2019 r. W ankiecie wzięło udział ponad 650 menedżerów, z których aż 84% zgadza się ze stwierdzeniem, że wiedza technologiczna pomaga być bardziej skutecznym w pracy, a 61% widzi konieczność bycia na bieżąco z możliwościami wykorzystania najnowszych rozwiązań w biznesie. Co ciekawe, tylko 34% respondentów wskazało, że uzyskanie od ich przełożonych dostępu do książek, magazynów i konferencji jest stosunkowo łatwe, podczas gdy 74% z nich wie, że rozwijanie wiedzy o technologiach w biznesie jest kluczowe dla rozwoju firmy.

Wyniki badań pokazują jednoznacznie, że choć polscy managerowie i właściciele firm zdają sobie sprawę z konieczności nabywania i wykorzystywania wiedzy technologicznej, mają problem z dostępem do tej pochodzącej z pewnego źródła. Barierą okazuje się także skomplikowane słownictwo. Sytuację tę zmieni MIT Sloan Management Review Congress Digital Leadership and Technology.


Zobacz więcej na temat: Trójka