X
Szanowny Użytkowniku
25 maja 2018 roku zaczęło obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Zachęcamy do zapoznania się z informacjami dotyczącymi przetwarzania danych osobowych w Portalu PolskieRadio.pl
1.Administratorem Danych jest Polskie Radio S.A. z siedzibą w Warszawie, al. Niepodległości 77/85, 00-977 Warszawa.
2.W sprawach związanych z Pani/a danymi należy kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych, e-mail: iod@polskieradio.pl, tel. 22 645 34 03.
3.Dane osobowe będą przetwarzane w celach marketingowych na podstawie zgody.
4.Dane osobowe mogą być udostępniane wyłącznie w celu prawidłowej realizacji usług określonych w polityce prywatności.
5.Dane osobowe nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy lub do organizacji międzynarodowej.
6.Dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat od dezaktywacji konta, zgodnie z przepisami prawa.
7.Ma Pan/i prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich poprawiania, przeniesienia, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania.
8.Ma Pan/i prawo do wniesienia sprzeciwu wobec dalszego przetwarzania, a w przypadku wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych do jej wycofania. Skorzystanie z prawa do cofnięcia zgody nie ma wpływu na przetwarzanie, które miało miejsce do momentu wycofania zgody.
9.Przysługuje Pani/u prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
10.Polskie Radio S.A. informuje, że w trakcie przetwarzania danych osobowych nie są podejmowane zautomatyzowane decyzje oraz nie jest stosowane profilowanie.
Więcej informacji na ten temat znajdziesz na stronach dane osobowe oraz polityka prywatności
Rozumiem

"Pokolenie Y" spełnia marzenia w internecie

Ostatnia aktualizacja: 07.03.2013 14:00
Internet dał nam wolność. Karierę możemy zrobić dzięki sieci. Panowie w garniturach i wielkie korporacje nie są już niezbędne. - Jeżeli chodzi o modę i projektowanie, to wszystko zmieniły portale społecznościowe - mówi Melania Baranowska.
Audio
Pokolenie Y spełnia marzenia w internecie
Foto: Glow Images/East News

Jeden
Jeden z projektów Melanii

Internet dał nam wolność. Śmiało można powiedzieć, że dziś w zasadzie wszystko zależy od nas. Bo jeśli mamy pomysł i włożymy trochę wysiłku, ludzie na pewno to docenią.

Bohaterka "Pokolenia Y” Melania Baranowska, spełniła swoje marzenie o byciu projektantką. I nie stoi za nią żaden dom mody ani bogaci rodzice. 

- Wszystko zaczęło się od koszulek, które wraz z koleżanką same wymyśliłyśmy, uszyłyśmy, a były to strasznie ciężkie przeprawy, bo chciałyśmy uszyć niewielką ilość - wspomina Melania.

Gotowe ubrania wystarczyło wrzucić do internetu. – Zrobiłyśmy stronę na Facebooku i wszystko zaczęło jakoś działać – dodaje młoda projektantka w rozmowie z Gabi Darmetko.

Koleżanka Melanii zrezygnowała, a ona sama postanowiła się rozwijać. – Powstała nowa kolekcja, bluzy, bolerka i zauważyłam, że coraz więcej firm chce moje produkty prezentować – dodaje.

Melania projektuje sama. Jej ubrania są inne niż te, które widzimy w sklepach. Stworzyła swoją markę i jak podkreśla wystarczył pomysł i oczywiście internet.

Na kolejne spotkanie z "Pokoleniem Y" zapraszamy w czwartek o godzinie 11.35.

Czytaj także

Zwyczaje internetowe pokolenia "Y"

Ostatnia aktualizacja: 14.12.2012 10:00
Sprawdzanie i wysyłanie wiadomości – nawet jeszcze przed porannym wstawaniem: badanie przeprowadzone przez firmę Cisco na temat zwyczajów internetowych Pokolenia Y w Polsce i na świecie wskazuje jak bardzo potrzeba bycia w sieci kieruje każdym aspektem ich życia: od pracy po robienie zakupów, od przyjaciół do rodziny.
rozwiń zwiń