Czy biznes właśnie staje się kobietą?

Ostatnia aktualizacja: 23.11.2014 15:30
Czy jesteśmy świadkami zmiany definicji sukcesu? Wielu twierdzi, że tak. Teraz sukces będzie kobietą.
W biznesie coraz bardziej cenione są cechy uważane powszechnie za kobiece, takie jak lojalność, współpraca i elastyczność
W biznesie coraz bardziej cenione są cechy uważane powszechnie za kobiece, takie jak lojalność, współpraca i elastycznośćFoto: Glow Images/East News

Podobno jesteśmy już zmęczeni męskim światem zdominowanym przez siłę, arogancję i ambicję. Coraz bardziej cenimy takie cechy i umiejętności, jak lojalność, współpraca, elastyczność i kreatywność. Czy przypadkiem nie oznacza to, że światowy biznes właśnie staje się kobietą? I to nie tylko za sprawą większej liczby kobiet na kierowniczych stanowiskach.

Czy nie jesteśmy właśnie świadkami zmiany definicji sukcesu i przywództwa z męskiej na kobiecą?

Te i inne pytania, z którymi muszą zmierzyć się kobiety stawiające na rozwój i karierę zawodową, zadam dziś dr Małgorzacie Klusce-Nowickiej, adiunktowi i wicekanclerz w Wyższej Szkole Bankowej w Poznaniu. Od 16 lat jest ona związana z jednym z największych banków w Polsce, w którym realizuje projekty z obszaru sprzedaży, zarządzania zmianą w warunkach niepewnych oraz budowy efektywnych zespołów.

Zapraszam do rozmowy.

Katarzyna Pruchnicka

Emisja audycji "Pradwdę mówiąc" w poniedziałek (24 listopada) od godz. 00.05 do godz. 2.00.