X
Szanowny Użytkowniku
25 maja 2018 roku zaczęło obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Zachęcamy do zapoznania się z informacjami dotyczącymi przetwarzania danych osobowych w Portalu PolskieRadio.pl
1.Administratorem Danych jest Polskie Radio S.A. z siedzibą w Warszawie, al. Niepodległości 77/85, 00-977 Warszawa.
2.W sprawach związanych z Pani/a danymi należy kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych, e-mail: iod@polskieradio.pl, tel. 22 645 34 03.
3.Dane osobowe będą przetwarzane w celach marketingowych na podstawie zgody.
4.Dane osobowe mogą być udostępniane wyłącznie w celu prawidłowej realizacji usług określonych w polityce prywatności.
5.Dane osobowe nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy lub do organizacji międzynarodowej.
6.Dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat od dezaktywacji konta, zgodnie z przepisami prawa.
7.Ma Pan/i prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich poprawiania, przeniesienia, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania.
8.Ma Pan/i prawo do wniesienia sprzeciwu wobec dalszego przetwarzania, a w przypadku wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych do jej wycofania. Skorzystanie z prawa do cofnięcia zgody nie ma wpływu na przetwarzanie, które miało miejsce do momentu wycofania zgody.
9.Przysługuje Pani/u prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
10.Polskie Radio S.A. informuje, że w trakcie przetwarzania danych osobowych nie są podejmowane zautomatyzowane decyzje oraz nie jest stosowane profilowanie.
Więcej informacji na ten temat znajdziesz na stronach dane osobowe oraz polityka prywatności
Rozumiem

Jak zachęcić Polaków, by podczas zakupów byli patriotami?

Ostatnia aktualizacja: 26.04.2016 18:55
Kiedyś kwestionowany, dziś staje się coraz bardziej popularny. Politycy, przedsiębiorcy i eksperci rozmawiali w Sejmie o patriotyzmie ekonomicznym. Goście "Pulsu Trójki" rozważali, jak to zjawisko powinno być wspierane.
Audio
  • Czy Polacy są patriotami zakupowymi? (Puls Trójki)
Zdjęcie ilustracyjne
Zdjęcie ilustracyjneFoto: Flickr.com

Zdaniem Joanny Schmidt z Nowoczesnej, najważniejsze jest to, by patriotyzm ekonomiczny był zjawiskiem ciągłym, a nie występował w postaci zrywów. Z taką sytuacją mieliśmy do czynienia m.in. gdy Polacy masowo sięgali po rodzime jabłka, gdy Rosja wprowadziła na nie embargo.

W ocenie Schmidt, by konsumenci na co dzień byli patriotami, muszą być edukowani w tym zakresie od najmłodszych lat. Jak dodała, Polacy powinni wiedzieć, w jaki sposób ich decyzje w sklepie wpływają na stan gospodarki.

Jak podkreśliła posłanka Nowoczesnej, władze powinny postawić na patriotyzm gospodarczy w skali makroekonomicznej. Dzięki temu, w jej ocenie, na rynku będzie więcej rodzimych produktów dobrej jakości, więc klienci będą chętniej po nie sięgać.

Więcej ważnych informacji i komentarzy znaleźć można na stronach audycji "Salon polityczny Trójki", "Komentatorzy", "Puls Trójki" i "Śniadanie w Trójce".

Michał Wójcik z PiS zgodził się, że zaczynać trzeba od edukacji, a później przenieść to podejście w sferę polityczną. Poseł stwierdził, że w Polsce brakuje protekcjonizmu wobec rodzimych firm.

Gość Trójki stwierdził, że trzeba głośno mówić o wspieraniu polskich przedsiębiorstw, ponieważ inaczej do konsumentów dotrą tylko przekazy reklamowe światowych koncernów.

Goście "Pulsu Trójki" rozmawiali także o tym, które produkty są tak naprawdę polskie. Skomentowali również zdementowaną już pogłoskę o dymisji ministra energii Krzysztofa Tchórzewskiego.

***

Tytuł audycji: Puls Trójki
Prowadzi: Damian Kwiek
Goście: Joanna Schmidt (Nowoczesna), Michał Wójcik (PiS)
Data emisji: 26.04.2016
Godzina emisji: 17.45

bk/mp

Czytaj także

Robisz e-zakupy? Warto sprawdzić wiarygodność sprzedawcy

Ostatnia aktualizacja: 19.03.2016 12:11
Tegoroczna kampania Tydzień z Internetem - 14-20 marca - koncentruje się na świadomym korzystaniu z sieci i e-zakupach.
rozwiń zwiń