X
Szanowny Użytkowniku
25 maja 2018 roku zaczęło obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Zachęcamy do zapoznania się z informacjami dotyczącymi przetwarzania danych osobowych w Portalu PolskieRadio.pl
1.Administratorem Danych jest Polskie Radio S.A. z siedzibą w Warszawie, al. Niepodległości 77/85, 00-977 Warszawa.
2.W sprawach związanych z Pani/a danymi należy kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych, e-mail: iod@polskieradio.pl, tel. 22 645 34 03.
3.Dane osobowe będą przetwarzane w celach marketingowych na podstawie zgody.
4.Dane osobowe mogą być udostępniane wyłącznie w celu prawidłowej realizacji usług określonych w polityce prywatności.
5.Dane osobowe nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy lub do organizacji międzynarodowej.
6.Dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat od dezaktywacji konta, zgodnie z przepisami prawa.
7.Ma Pan/i prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich poprawiania, przeniesienia, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania.
8.Ma Pan/i prawo do wniesienia sprzeciwu wobec dalszego przetwarzania, a w przypadku wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych do jej wycofania. Skorzystanie z prawa do cofnięcia zgody nie ma wpływu na przetwarzanie, które miało miejsce do momentu wycofania zgody.
9.Przysługuje Pani/u prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
10.Polskie Radio S.A. informuje, że w trakcie przetwarzania danych osobowych nie są podejmowane zautomatyzowane decyzje oraz nie jest stosowane profilowanie.
Więcej informacji na ten temat znajdziesz na stronach dane osobowe oraz polityka prywatności
Rozumiem

Polska edycja "Vogue". Czy trafi w nasze marzenia?

Ostatnia aktualizacja: 28.06.2017 14:05
Najpierw były gorące plotki, teraz już wiemy na pewno, że w Polsce ukaże się "Vogue". Czy znany na całym świecie magazyn o modzie ma u nas szanse powodzenia?
Audio
  • Polska edycja "Vogue". Czy trafi w nasze marzenia? (Z dala od Trójki/ Trójka)
Chociaż Vogue ukazuje się w bardzo wielu krajach, jego konkretne edycje dość mocno różnią się między sobą
Chociaż "Vogue" ukazuje się w bardzo wielu krajach, jego konkretne edycje dość mocno różnią się między sobą Foto: Elnur /Shutterstock

Dziennikarka Trójki Anna Gacek opowiedziała o najważniejszych w historii okładkach magazynu i przełomowych punktach w jego rozwoju. A na jaką rzeczywistość "Vogue" trafi w Polsce? - To rynek na którym z jednej strony od lat z fenomenem swojej wiernej, wielopokoleniowej publiczności dominuje "Twój Styl". I jest to też rynek, na którym niespecjalnie przyjęła się rzetelnie robiona polska edycja znakomitego tytułu globalnej prasy, jakim jest "Harper's Bazaar" - przyznała Anna Gacek.

Rozmówczyni Jana Niebudka podkreślała też, że w magazynie tym "zawsze musi być coś, do czego chcesz aspirować, coś co uruchamia twoją wyobraźnię i przenosi cię do lepszego świata". Jak zatem zdefiniować polską fantazję, którą powinni mieć na uwadze redaktorzy pisma i dlaczego "Vogue" nie może być dla wszystkich? Zapraszamy do słuchania.

***

Tytuł audycji: Z dala od Trójki
Prowadzi: Jan Niebudek
Data emisji: 28.06.2017
Godzina emisji: 9.49

ei/gs

Czytaj także

Vivienne Westwood, czyli moda bez daty ważności

Ostatnia aktualizacja: 13.04.2016 18:19
Punkowa matka chrzestna brytyjskiej i światowej mody - odznaczona Orderem Imperium Brytyjskiego "za zasługi dla mody" - skończyła w tym roku 75 lat.
rozwiń zwiń