X
Szanowny Użytkowniku
25 maja 2018 roku zaczęło obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Zachęcamy do zapoznania się z informacjami dotyczącymi przetwarzania danych osobowych w Portalu PolskieRadio.pl
1.Administratorem Danych jest Polskie Radio S.A. z siedzibą w Warszawie, al. Niepodległości 77/85, 00-977 Warszawa.
2.W sprawach związanych z Pani/a danymi należy kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych, e-mail: iod@polskieradio.pl, tel. 22 645 34 03.
3.Dane osobowe będą przetwarzane w celach marketingowych na podstawie zgody.
4.Dane osobowe mogą być udostępniane wyłącznie w celu prawidłowej realizacji usług określonych w polityce prywatności.
5.Dane osobowe nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy lub do organizacji międzynarodowej.
6.Dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat od dezaktywacji konta, zgodnie z przepisami prawa.
7.Ma Pan/i prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich poprawiania, przeniesienia, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania.
8.Ma Pan/i prawo do wniesienia sprzeciwu wobec dalszego przetwarzania, a w przypadku wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych do jej wycofania. Skorzystanie z prawa do cofnięcia zgody nie ma wpływu na przetwarzanie, które miało miejsce do momentu wycofania zgody.
9.Przysługuje Pani/u prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
10.Polskie Radio S.A. informuje, że w trakcie przetwarzania danych osobowych nie są podejmowane zautomatyzowane decyzje oraz nie jest stosowane profilowanie.
Więcej informacji na ten temat znajdziesz na stronach dane osobowe oraz polityka prywatności
Rozumiem

Paranoja i chaos reklam skończą się na dobre?

Ostatnia aktualizacja: 13.09.2017 01:20
– Mam wrażenie, że przeciętnemu Polakowi nie przeszkadza nadmiar billboardów, jesteśmy już do nich przyzwyczajeni i zupełnie uodpornieni na brzydotę wokół nas – mówi Tomasz Drozdowicz, twórca filmu "Krajobraz mojego miasta".
Audio
Centrum Warszawy
Centrum WarszawyFoto: katatonia82/ Shutterstock

Zanim nasze miasta i wspólne przestrzenie staną się wolnymi od nadmiaru reklam, musi upłynąć wiele lat. Stosowną ustawę w tym zakresie, czyli tzw. ustawę krajobrazową, wprowadzono w życie dwa lata temu, a polegała ona na ograniczeniu liczby billboardów.

– To niezbyt długi czas, by w pełni ocenić skutki danego prawa. Mam wrażenie, że dopiero teraz widzimy efekty działania ustawy o ochronie zabytków, która wprowadziła parki kulturowe w 2003 roku i są zmiany na Starym Mieście we Wrocławiu, Krakowie czy ulicy Piotrkowskiej w Łodzi – opowiada prof. Małgorzata Rozbicka.

O tym, jak ograniczać reklamowy chaos, jak dbać o miejską zieleń i jak chronić dziedzictwo oraz miejsca pamięci, mówimy więcej w audycji. Zapraszamy do wysłuchania dołączonego nagrania.

Audycja powstała we współpracy z Filmoteką Narodową – Instytutem Audiowizualnym.

***

Tytuł audycji: Klub Trójki
Prowadzi: Dariusz Bugalski
Goście: prof. Małgorzata Rozbicka (dyrektor Narodowego Instytutu Dziedzictwa), Tomasz Drozdowicz (twórca filmu "Krajobraz mojego miasta")
Data emisji:
12.09.2017
Godzina emisji: 21.09

sm/mk

Czytaj także

Jak uratować psychikę mieszkańców miast?

Ostatnia aktualizacja: 31.01.2017 11:43
Smog, korki i stres to cena, jaką płacą mieszkańcy metropolii za życie w mieście. A co ze zdrowiem psychicznym takich osób? Jak można o nie zadbać?
rozwiń zwiń

Czytaj także

Jak przywrócić nam place? O zagadkach polskich miast

Ostatnia aktualizacja: 22.08.2017 01:21
- Place powinny być przestrzenią, w której jako mieszkańcy możemy wyrażać nasze emocje - mówi Bogna Świątkowska z fundacji Bęc Zmiana.
rozwiń zwiń