X
Szanowny Użytkowniku
25 maja 2018 roku zaczęło obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Zachęcamy do zapoznania się z informacjami dotyczącymi przetwarzania danych osobowych w Portalu PolskieRadio.pl
1.Administratorem Danych jest Polskie Radio S.A. z siedzibą w Warszawie, al. Niepodległości 77/85, 00-977 Warszawa.
2.W sprawach związanych z Pani/a danymi należy kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych, e-mail: iod@polskieradio.pl, tel. 22 645 34 03.
3.Dane osobowe będą przetwarzane w celach marketingowych na podstawie zgody.
4.Dane osobowe mogą być udostępniane wyłącznie w celu prawidłowej realizacji usług określonych w polityce prywatności.
5.Dane osobowe nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy lub do organizacji międzynarodowej.
6.Dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat od dezaktywacji konta, zgodnie z przepisami prawa.
7.Ma Pan/i prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich poprawiania, przeniesienia, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania.
8.Ma Pan/i prawo do wniesienia sprzeciwu wobec dalszego przetwarzania, a w przypadku wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych do jej wycofania. Skorzystanie z prawa do cofnięcia zgody nie ma wpływu na przetwarzanie, które miało miejsce do momentu wycofania zgody.
9.Przysługuje Pani/u prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
10.Polskie Radio S.A. informuje, że w trakcie przetwarzania danych osobowych nie są podejmowane zautomatyzowane decyzje oraz nie jest stosowane profilowanie.
Więcej informacji na ten temat znajdziesz na stronach dane osobowe oraz polityka prywatności
Rozumiem

Czy zbliża się zmierzch tradycyjnej prasy?

Ostatnia aktualizacja: 26.07.2018 22:00
Czy już niebawem czytanie codziennej, papierowej prasy przejdzie do historii? Czy na tygodniki będzie jeszcze popyt w najbliższych latach?
Audio
  • Czy w przyszłości będziemy kupować gazety? (Klub Trójki)
Zdjęcie ilustracyjne
Zdjęcie ilustracyjneFoto: Lawrey/Shutterstock

pulp fiction 1200.jpg
Jak muzyka zrasta się z obrazem w kinie?

Jakie są przyczyny tak gwałtownego spadku czytelnictwa gazet? Czy tylko rewolucja technologiczna?

– Jedna z agencji reklamowych zabłysnęła przez chwilę reklamą, na której znajdował się nagrobek prasy drukowanej. Tam była data: rok 2012. Sześć lat później prasa ciągle żyje i w moim przekonaniu tak będzie dalej. Jest jej bardzo ciężko, bo w ciągu 5 lat sprzedaż dzienników spadła o jedną trzecią – mówi Marek Frąckowiak, dyrektor generalny Izby Wydawców Prasy.

– Jeżeli porównamy polski rynek prasowy np. z francuskim, to różnica polega na tym, że w naszym kraju jest brak dystrybucji w niedzielę – dodaje Eryk Mistewicz, prezes Instytutu Nowych Mediów. 

Co może uratować prasę? Jak sytuacja wygląda w innych państwach Europy? Zapraszamy do wysłuchania całej audycji.

***

Tytuł audycji: Klub Trójki
Prowadzi: Piotr Legutko
Goście: 
Marek Frąckowiak (dyrektor generalny Izby Wydawców Prasy), Eryk Mistewicz (medioznawca, prezes Instytutu Nowych Mediów)
Data emisji: 26.07.2018
Godzina emisji: 21.09

kw